poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Talenty: -carolla-

Dzisiejszym talentem jaki Wam przedstawiam jest nasza czytelniczka Karolina. Na stardoll znajdziemy ją od 01.08.2008 na koncie -carolla-, które obecnie posiada 76 lvl. Na pewno większość z Was ją kojarzy. Wygrała drugą edycje Walki stylistów i była wyróżniona w stroju tygodnia. Karolina ma świetny gust. Zna się na modzie i robi stylizacje, które zachwycają. Jest redaktorką na blogu kamizelke & caramel-stardoll, gdzie możemy podziwiać jej stroje. 
A to moje ulubione jej ''kreacje'':



Co sądzicie o stylizacjach Karoliny? Czy zaliczacie ją do grona utalentowanych osób na stardoll?

27 komentarzy:

  1. Ona szczególnie zasługuje na miano talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham jej stylki! <3Zasłużyła jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. są świetne! przynajmniej nie wygląda jak połowa stardoll. świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje bardzo ładne, szczególnie spodobała mi się ta z koszulką "Bored" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest niesamowita, uwielbiam jej stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe stylizacje, zasłużyła w 100% :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne stylizacje, oryginalna twarz.

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż te stylizacje pokazane tutaj nie przypadły mi do gustu, to samo jest z jej twarzą, jest bardzo specyficzna i do mnie to nie trafia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, świetna :)
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje. Zdecydowanie zasłużyła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściciele 2 blogów bardzo się ucieszą z reklam :D

    Karolina jest naprawdę świetna w stylizowaniu i właśnie kibicowałem ją w finale Walki Stylistów! Jej stylizacje są piękne, w tym artykule mi się podobają tylko 1 i 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma talent bez dwóch zdań. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kojarzę ją, ma talent
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne stylizacje, zazdroszczę ciuchów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje nie przypadły mi do gustu poza tą pierwszą. Twarz jest dziwna i .. brzydka. :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne stylizacje! Ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze stylizacji tu pokazanych podobają mi się tylko 3, ale Karolina i tak jest bardzo utalentowaną osobą. Co do twarzy, według mnie należy do jednej z piękniejszych.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja faworytka z Walki Stylistow! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. *u* jak miło! dziękuję ślicznie za wyróżnienie c:

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze