niedziela, 25 maja 2014

Ciekawsze podsumowanie tygodnia

Poniedziałek:
- pojawiło się nowe wnętrze

- pojawiły się nowe spoilery

Wtorek:
- do starplazy trafiła kurtka Hot Buys

Środa:
- pojawiła się nowa kolekcja Callie's Picks

 Piątek:
- do starplazy tafiła nowa kolekcja Velvet Orchid

- pojawiła się nowa oferta

- dowiedzieliśmy się, jakie Hot Buys pojawią się w czerwcu

Sobota:
- pojawia się nowy Hot Buys

Co myślicie o tym tygodniu? Wpadło Wam coś w oko? Czekacie na rzeczy ze spoilerów?

26 komentarzy:

  1. Tydzień nie najgorszy, wyczekuje kilku rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kurteczka HB i zapowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że ten tydzień był udany. Wpadło mi coś w oko. Czekam na rzeczy ze spojlerów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja w Pics była najlepsza.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej jestem ciekawa tych czerwcowych HB ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  6. Tydzień ciekawy. Czekam na HB i podobała mi się kolekcja w calie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tydzień był bardzo fajny, doszło do Starplazy bardzo dużo ładnych ubrań, a plecak Chanel to mój największy Must Have! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. TYDZIEŃ BYŁ NA 100% UDANY ! Niespodzianką była oferta z plecaczkiem Chanel i kolekcja VelvetOrchid.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajny, dostawy są udane i zapowiedź HB obiecująca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsze to hot bouys i calie's

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajny tydzień

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  12. Tydzień całkiem ok ale mogło być lepiej gdyby było więcej sd ;D
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja callie jest świetna, tylko szkoda trochę tych straconych sd na perełkach ;//
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się nowe wnętrze Villa, muszę je jak najszybciej kupić! :) Dodatkowo skorzystałam z oferty doładowanie + plecak i jestem zadowolona - plecaczek jest uroczy :) Czekam na nowe Hot Buys'y, przede wszystkim na kryształowe szpilki.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie był nudny, dużo dostaw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej cieszę się z tych nowych hat buys'ów czerwcowych! Nie mg się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się szpilki i brązowy top. Czekam na nowe hotbuys :D Również wnętrze jest świetne :P //ArtheliaBubble

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na hb.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na HB ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten tydzień był ciekawy, podobała mi się oferta z plecakiem i zapowiedź HB na czerwiec. Wpadł mi w oko top i bluzki hb. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten tydzień był o 1005 lepszy od poprzedniego.Fajna kurtka hot buys i świetna zapowiedź majowych hot buys.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze