środa, 28 maja 2014

Makijaż Dnia

Moja dzisiejsza propozycja jest stricte związana z dostawą nowych elementów twarzy. Sam makijaż jest bardzo prosty i bardzo delikatny. To moja pierwsza próba na tak realistycznych oczach stąd nie chciałam przesadzać. Oczy pomalowane są w barwach róży i rozjaśnione miętą. Ciekawa jest gra światłocieni. Nie trzeba bowiem dodawać ciemnego koloru żeby uzyskać głębię. Wielkim plusem jest możliwość uzyskania kociego oka eyelinerem! Innymi słowy propozycja na Stardoll i życie codzienne :p


28 komentarzy:

  1. Lubię mocniejsze makijaże ale fajnie tutaj wygląda ten eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ale dałabym inne włosy, kolorystyka super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ! :))
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, nie wiedziałam, że jest inny kształt makijażu :p Fajnie to wygląda, niestety te oczy całkowicie nie pasują do mojej doll, są za małe i moja doll wygląda z nimi jakby była upośledzona -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak oczy z nowej dostawy są śliczne. A co do makijażu jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, taki delikatny, kreski dodają wyrazistości. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, delikatny makijaż
    Bardzo mi się spodobał! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe oczy są świetne, jednak moim zdaniem nie wyglądają dobrze na ciemnych kolorach skóry. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Pasują tylko i wyłącznie do jasnej karnacji, stąd też musiałam wybielić moją doll chcąc ich używać :(

      Usuń
  9. Bardzo fajny, "kocie oko" wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! Jestem zachwycona realistyką tych oczu, dopiero teraz bardziej im się przyjrzałam. Niestety na mojej dollce nie wyglądają fajnie.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda ten eyeliner .Żałuję ,że nie jestem ss ,bo te czy są genialne.Makijaż też jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny, idealnie pasuje do tych oczu :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! *o* /ArtheliaBubble

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś tak, coś tu nie gra
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny <3 Zakochałam się w tych oczach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny, ale liczyłam na coś więcej. ;) Ogólnie nie lubię zastosowania czerwieni na powiekach, ale tutaj wygląda w miarę znośnie, choć jest dużo lepszych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię delikatne pastelowe zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny make-up CHCĘ TAKI xDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ♥
    weronikasierack

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny ;))


    suzie4994_bvb

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze