sobota, 31 maja 2014

Makijaż "Letni szał" - ANKIETA

Ja wraz z Patrycją (patrycja_2000) oraz Martą (martunia29) wybraliśmy 12 najlepsze według Nas makijaże, które powinny dostać się do ankiety. Teraz waszym zadaniem będzie zagłosowanie na osobę z najlepszym makijażem. To wy zadecydujecie, kto wygrywa. Przypominam, że tematem przewodnim był LETNI SZAŁ! Bardzo dziękuję dziewczynom za wielką pomoc! 
Możecie zagłosować na 2 prace. Uczestnikom konkursu życzę powodzenia! :) 
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie szukałem wszędzie twojej pracy i nie znalazłem, buuu :<

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak ja teraz żałuję. Makijaże to coś co uwielbiam na Stardoll. :<

      Usuń
  2. Głosuję na 2, piękne barwy^^ I jeszcze na 11, twarz według mnie wyraża emocje, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dwójeczka oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre są bardzo ekscentryczne

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne makijaże, nie mogę się zdecydować.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. W kilku makijażach nie widzę lata, ale zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to mam problemy T.T Nie wiem na kogo zagłosować..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne makijaże, wszystkie. Ciężko podjąć słuszną decyzję. Jednak mi najbardziej spodobał się numer jeden oraz numer jedenaście. :) Gratuluję talentu, bo u mnie z "mejkapem" słabo.

    juliatojajulia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ładne, trudno wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudny wybór, ale chyba zagłosuję na 8 i 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zagłosowałam na 4 i 11 :)
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 to zdecydowanie letni szał! :D A drugi głos na dominkedomcie, bo letni szał w bardziej delikatny sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam! Zresztą i tak bym się nie dostała. Zagłosowalam na 1 i 8.kreda2

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 - ślicznie! Świetna praca Igora :D

    OdpowiedzUsuń
  15. 2- najlepsza! ♥

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze