czwartek, 29 maja 2014

Metamorfozy #5


Prosto, przejrzyście, ładnie. Moja rada jest taka: więcej dodatków, np. bransoletki, naszyjnik lub torebeczka. Nie grałyby one wielkiej roli, lecz dopełniłyby stylkę, co według mnie jeszcze lepiej by się prezentowało.



Zaś Tobie radzę tak: kup więcej ubrań i dodatków, chociażby za sm. Jest naprawdę duży wybór ubrań nie za sd, które są praktyczne i ładne. Zarówno mi, jak i pewnie Ci ciężko zrobić coś pomysłowego nie mając prawie nic.


Jak podobają się wam dzisiejsze metamorfozy? 
Przypominam, że do następnej metki biorę 2. pierwsze osoby, które się zgłoszą. Ludzie z kontem Google+ muszą dać dowód obserwacji. 

23 komentarze:

  1. Świetne metamorfozy! Pierwsza lepsza od drugiej. ;) - z pazurem ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A no i oczywiście nick taki jak w nazwie // Gaabriielaa.
      I swietne metamorfozy :)

      Usuń
  3. Obie super! lepsze niż przedtem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza metamorfoza średnio mi się podoba, ale za to druga jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej przed było lepiej, a drugiej zdecydowanie po

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej "po" lepiej, ale w drugiej tu, i tu mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, druga metamorfoza fajnie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  8. Po jest lepiej, ale druga metamorfoza niezbyt przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. W obu przypadkach lepiej jest po.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  10. super, dziękuję za świetną matamorfoze :D co do mojej stylizacji, to była po prostu niedokończona :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne stylizacje :))
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie taż bardziej podobają się po ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne metamorfozy, podobają mi się ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. W pierwszej lepiej jest przed a w drugiej po.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lepiej po :)
    weronikasierack

    OdpowiedzUsuń
  16. Udane metamorfozy, nie ma co ;)

    suzie4994_bvb

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze