piątek, 30 maja 2014

Nowa oferta z fryzurą

W naszych skrzynkach pocztowych dostaliśmy wiadomość od adminów, która informuje nas o nowej ofercie. Jeśli zakupimy doładowanie SS lub SD, dostajemy nową fryzurę. Jeśli jesteście zainteresowani nową ofertą, to macie czas do 1 czerwca, czyli do niedzieli. Co myślicie o nowej ofercie? Macie zamiar doładować SS lub SD?

Poniżej przedstawię Wam medoll o nicku kladiaaa z ofertową fryzurą we wszystkich kolorach, które są dostępne w Salonie Piękności (oprócz 1 koloru) 


30 komentarzy:

  1. Zbyt łysa, nie chcę.
    Btw, na pocztę email otrzymaliśmy wiadomość ze Stardoll, w której jest link do otrzymania darmowych butów. Są nawet ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się, ale ss i tak muszę doładować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, może się pokuszę, ponieważ, o ile mnie oczy nie mylą, jest to fryzura Natalie Dormer (http://i2.cdnds.net/14/04/300x450/showbiz-natalie-dormer-shaved-head-sag-awards.jpg). :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się, ale ss mi się skończyło i może doładuje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nie podoba, i raczej nie bd doładowywałam sd.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle naj3bali tych cieni, jakby tłuste były, więc tylko jasne kolory, ale i tak jest mega :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podoba mi się ta fryzura na reklamie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ♥ Niestety nigdy nie miałam ss i nigdy nie będę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanowię się jeszcze ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie nie jest ta fryzura jakoś atrakcyjna.
    Stalineczka

    OdpowiedzUsuń
  12. zupełnie nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się jedynie w jasnym kolorze, ale ogólnie jakoś nie jest za ładna. Nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że fryzura, bo jeszcze nigdy się z tak ą promocją nie spotkałam. Jednak nie podoba mi się i nie skorzystam,
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  15. Na reklamie fryzura wygląda ładnie, gorzej w salonie piękności..

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna promocja, fajna reklama, ale w rzeczywistości nie jest taka wspaniała.
    Ale się rymło ^^
    Talcia88

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się podoba, co prawda jest trochę zbyt mocno wygolona, ale zastanowię się nad promocją zwłaszcza ze skończyło mi się SS

    OdpowiedzUsuń
  18. Reklama ok . Fryzura mi się nie podoba ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Fryzura mi się nie podoba, ale w różowym kolorze wyglądasz świetnie! ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fryzura nie należy do najładniejszych, nie skorzystam :) /ArtheliaBubble

    OdpowiedzUsuń
  21. nie podoba mi sie/magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna ale ta kompletnie łysawa część głowy nie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna jest jedna połowa ta łysa część jest okropna

    OdpowiedzUsuń
  24. Okropna jest ta fryzura, na pewno nie doładuję sobie ss tylko dla niej...

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podoba mi się ta fryzura nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fryzura nie podoba mi sie, jest za mocno wygolona, na pewno nie skorzystam z oferty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłaby fajna, gdyby nie była wygolona. Ogólnie ten bok opuszczony na dół jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie podoba mi się. Ten wygolony bok jest okropny.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze