piątek, 23 maja 2014

Oferta z plecakiem Chanel

W naszych skrzynkach pocztowych dostaliśmy wiadomość od adminów, która informuje nas o nowej ofercie. Jeśli zakupimy doładowanie SS lub SD, dostajemy plecak z kolekcji Chanel. Chyba się skuszę na ten plecak. W końcu uwielbiam nosić wszystkie ciuchy z tej popularnej marki na Stardollu. No i najlepsze jest to, że za niedługo SS mi się skończy. Co myślicie o nowej ofercie? Macie zamiar doładować SS lub SD? 

Poniżej przedstawię Wam zdjęcia popularnych blogerów z plecakiem Chanel. 
Zdjęcie pochodzi z bloga www.theblondesalad.com.
Zdjęcie pochodzi z www.bryanboy.com

30 komentarzy:

  1. Kupię sobie chyba jutro SS xD
    chwascik

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie skorzystam
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba sie skusze/magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja skorzystam, zawsze do czegoś się przyda ;)

    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten plecak *-* Chyba dla niego skorzystam, mimo że nie miałam zamiaru kupować, ale yolo...
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki free, tylko że za +10zł XD

    Nie kupię W sumie to na stardoll jestem kilka minut, więc to bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie skorzystam, świeże SS, chociaż plecaczek fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie skorzystam ..
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie skorzystam, ale plecak jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie korzystam z tego typu ofert, więc tej też nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny , ale raczej nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię markę chanell, ale nie skorzystam.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od razu doładowam ss i mam ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już na pierwszy rzut oka reklama bardzo zachęca do zdobycia tego plecaczka, jest estetyczna i minimalistyczna. Plecak prezentuje się genialnie i (w co sama sobie nie wierzę) prezentuje się lepiej niż w rzeczywistości! Oczywiście nie mogłam zaprzepaścić takiej okazji i doładowałam sobie Stardollary :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może mi się podoba ale nic sobie nie doładuję. Taka twarda jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się, na pewno też nie doładuję ss tylko dla darmowego plecaczka

    OdpowiedzUsuń
  18. Doładowałam SS bo mi sie skończyło , nie dla plecaka:)Ale skoro juz go mam to się przyda.

    klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę że nowa oferta jest kusząca. Doładowałam stardolary.

    OdpowiedzUsuń
  20. raczej nie skorzystam

    maja6229

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze