poniedziałek, 19 maja 2014

Talenty: MajkaStar1999

Jako dzisiejszy talent przedstawię Wam 14-letnią Dominikę, na stardoll pod nickiem MajkaStar1999, obecnie redaktorkę na blogu ds. trendów. Na stardoll jest od 2010.03.03 i posiada 80 lvl. Dominika ma niezwykłe poczucie stylu, każdą rzecz potrafi genialne połączyć, przez to powstaje nietuzinkowa stylizacja. Oprócz tego doskonale radzi sobie w stardesign - osobiście posiadam parę jej projektów, oraz w dekorowaniu apartamentów. Swoje stylizacje umieszcza na blogu koralina2346.blogspot.com.

Poniżej przedstawię parę jej stylizacji, pokoi oraz projektów:

Uważacie że zasługuje na miano stardollowego talentu?

25 komentarzy:

  1. Oczywiście, że zasługuje. Wykorzystuje każdy potencjał tej strony, projekty, stylizacje, apartament.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się apartamenty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma dziewczyna wyobraźnię, i zdaje się, że może zrobić coś z niczego. Najbardziej zachwyciłam się jej apartamentem.
    Moim zdaniem jak najbardziej zasługuje na miano stardollowego talentu.

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno jest kreatywna, jednak nie uważam, żeby była jakaś mega rewelacyjna.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny apartament, utalentowana

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi sie jej stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj tu Dominikę- domsot. :)
    Tak, zasłużyła. Genialne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie każda jej stylizacja mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wnętrza i stylizacje :) projekty niezbyt wpadły mi w oko, ale nie są brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  10. +250 do fejmu ;D Ale tak seriously. Miło mi. Naprawdę fajne wyróżnienie, dziękuję.
    O projektach mówiąc... Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko tyle, że to było z rok temu. Teraz podoba mi się jedynie top z okularami (no może pomarańczowe spodnie by uszły).
    W każdym razie widzę ten progres. Jak patrzę na swoją doll teraz i rok temu... wow.
    Podsumowując, dzięki. Jednak fajnie sobie przypomnieć te dawne czasy, jak to było, jak moja doll wyglądała itd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie zasługuje. Jej stylizacje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pokoje! Zdecydowanie zasługuje :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja imienniczka i rówieśniczka jednocześnie, magia :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Zasługuje na to miano, pokoje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. *_________* Ale super...
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama nie wiem, z jednej strony ma piękny apartament i widać potencjał oraz pomysł,a z drugiej jej stylizacje i projekty nie wybijają się ponad przeciętną.Mam mętlik w głowie ale myślę że jednak nie zasłużyła bo trzeba pokazać coś naprawdę wow jeśli chce się wybić wysoko.W dzisiejszych czasach na stardoll jest dużo utalentowanych osób, a co za tym idzie, lepszych od niej.Mam nadzieję że nikt się nie obrazi ale takie jest moje zdanie.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam, że Dominika jak najbardziej zasługuje, aby się tu znaleźć i rzeczywiście-ma duży talent! Podziwiam jej pokoje, są eleganckie, perfekcyjne! Stylizacje....nic innego jak genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ! zasługuje w 100% na to miano ! :)
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, szczególnie ładne są ciekawe pokoje i projekty. Czyli ona zaprojektowała bluzkę z okularami,którą widziałam kilka razy..
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  20. widać ,że wykorzystuję pełen arsenał możliwości w tej grze

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam że zasługuje na miano stardollowego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z pewnością zasługuje na ten tytuł. Piękne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie zasługuje.Kocham jej stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem stylizacje super i wnętrza też , jednak nie podchodzą do mnie te projekty :(
    julka99195

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze