wtorek, 20 maja 2014

tanie(u)branie #6


HIT: Dzisiejszym hitem są musztardowe spodnie ze sklepu It Girls, znajdziecie je na piątym piętrze, w cenie 50 starmonet. Staromodny krój i długość 7/8 - synonim elegancji. Cieszę się, że zwróciłam na nie uwagę, pewnie jeszcze kiedyś zagoszczą w mojej stylizacji.

Niestety musiałam użyć niedostępnego blazera z DKNY, żaden inny mi tutaj nie pasował. Wy ewentualnie możecie pokusić się o ten biały ze sklepu RIO.

Wykorzystane elementy:
wszystkie dostępne w Starplazie!
(jedynie buty mogą znajdować się w katalogu)

Top - 40sm
Buty - 90sm
Spodnie - 50sm
Naszyjnik - 7sd
Torebka - 8sd

Elementy za sd (torebka i naszyjnik), są na tyle funkcjonalne, że warto w nie zainwestować. Idealnie sprawdzą się praktycznie w każdej stylizacji!

31 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tymi spodniami, ale w twoim wykonanie wyglądają ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja, ale Balzer dkny do tanich na pewno nie należy. Powinnaś zrobić stylizacje z tym drugim o którym napisałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi wyglądał słabiej i momentalnie byłby publiczny lincz, że tutaj nie pasuje :) Jeśli chodzi o blazer DKNY to jak dla kogo, dla mnie jest akurat tani. Widywałam go w granicach 50-60sd. Zdeterminowani na pewno znajdą w Bazaarze i to niedrogo.

      Usuń
    2. No to w sumie racja, drogi nie jest jak na tą metkę :p

      Usuń
  3. na pierwszy rzut oka pomyślałam, że coś zrobiłaś z brwiami doll xD
    stylizacja śliczna, a spodnie mam od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia, kupujesz okulary a gratis masz nowe brwi :D

      Usuń
    2. haha, też tak pomyślałam :D

      Usuń
  4. Śliczna, naprawdę bardzo mi się podoba! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wszystko współgra ;)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te spodnie, ale nigdy nie miałam poglądu stylizacji ich w roli głównej. Ciekawie skomponowałaś dodatki, stylizacja świetna ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylka ok, spodnie muszę kupić.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się stylizacja

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  9. z marynarką nie będzie tania, a bez niej nie będzie stylowo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny genialny post! Muszę czym prędzej kupić te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Kupię, dzięki, nawet nie wiedziałam że takie są!
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ;) Torebkę faktycznie warto mieć, tyle że nie jest dostępna dla wszystkich, a bardzo żałuję bo strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja. Jakoś wcześniej nie widziałam tych spodni, muszę je kupić

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja, choć ten układ nie jest dostępny dla wszystkich ;-/
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja śweitna, nie w moim stylu, ale godna pochwały ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. nie widziałam tych spodni, lecę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam kiedyś nad ich kupnem, ale zrezygnowałam. Potem chciałam kupić, ale nie mam pomysłu jak je wykorzystać. Teraz też nie wiem....
    A stylizacja jest bardzo fajna, podziwiam pomysłu. Niby taki prosty, ale czasami te proste jest najtrudniejsze.

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  18. HIT jest świetny, wcześniej w ogóle nie widziałam tych spodni, a kocham ten krój. Zaraz wylądują w mojej szafie. Nie pasuje mi tu torabka - pfff, nie, ja jej po prostu nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam te spodnie, ale nie kupowałam ich, teraz jednak kupię :)
    Stylizacje idealna ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylka, powinnam kupić spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie zrobię tej stylizacji , dużo ciuchów jest w bazarze :(
    julka99195

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm? wszystko poza blazerem jest w Starplazie

      Usuń
  22. Stylizacja świetna ,a spodnie genialne muszę je koniecznie kupić.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze