piątek, 30 maja 2014

tanie(u)branie #7


HIT: Dzisiejszym hitem jest piękna, przezroczysta bluzka z koronkowymi elementami. Znajdziecie ją w sklepie VOILE w cenie 76sm. Najchętniej umieściłabym pod nią krótki, koronkowy top, który posiadam w swojej szafie, aczkolwiek wolałam pokusić się o jakąś dostępną rzecz.

Wykorzystane elementy:

Bluzka - 76sm dostępna w Starplazie
Biustonosz - 19sm dostępny w Starplazie
Spódnica - 50sm niedostępna w Starplazie (znajdziecie ją w Starbazaarze)
Buty - 92sm dostępne w Starplazie
Torebka - 13sd dostępna w Starplazie

24 komentarze:

  1. sliczna stylizacja!!:)
    breevy

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja! Niby prosta, ale to właśnie ta bluzeczka nadała jej charakteru (w końcu gra pierwsze skrzypce). Świetna robota!

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta propozycja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna. Idę szukać natychmiast tej spódnicy :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na kolejne tanie (u)branie :) fajny zestaw, muszę znaleźć tę bluzkę, bo chyba wcześniej jej nie widziałam... Super ;)
    quloxi

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest świetna, tak samo jak stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje mi czegoś u góry doll, czuje niedosyt jak widzę tą bluzkę. Może inny kolor stanika bądź jakiś blezer?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przypadła mi do gustu. Jedynie podoba mi się spódnica

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnia, nie podoba mi się dół. Nie lubię tych spódnic Basic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brakuje mi biżuterii ale stylizacja jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizaja jest super. Ni w moim stylu,ale spódnica skradła mi serce.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylka, ja by może dała top pod spód, muszę kupić bluzkę.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dół stylizacji jest super, ale góra średnia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię tej torebki, jest taka ciężka. Moim zdaniem wgl tu nie pasuje. Bluzkę już miałam wcześniej, i uważam, że gdyby miała cieńsze rękawy byłaby bardziej użyteczna. Nie mniej więcej, bardzo fajna seria artykułów. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wygląda to dobrze na lalce

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna,ale z biżuterią byłaby ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna.


    suzie4994_bvb

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze