niedziela, 18 maja 2014

Up and Down

ELIZABETH&JAMES  Relaxed James Blazer
Piękny, świetnie wykonany blazer z E&J podbił serce wielu Stardollowiczom. Chociaż aktualnie panuje strach, że wszystkie cenne rzeczy trafią kiedyś do Callie's Picks i tak są osoby skłonne dać za niego nawet 4000 sd.  
ARCHIVE Classic White Blazer
Śliczny, bardzo prosty i klasyczny blazerek pochodzący z Archive. Ostatnio zrobił się całkiem popularny i wiele stylistów chciałoby mieć go w swojej szafie, ale to nieco trudne, gdyż jego wartość szacuje się na 600sd.
ELLE Extra Long Modern Blazer
Elegancki, długi blazer z metką ELLE- jeszcze niedawno można było go sprzedać nawet za 2500 sd. Dziś jego cena spadła, gdyż potencjalni kupcy boją się, że niedługo zobaczą go w Callie's Picks. Można go kupić za nawet poniżej 1000sd
ELLE Scalloped Punch Blazer
Niegdyś wart nawet 600sd, niestety, po tym gdy trafił do Callie's Picks jego wartość znacznie zmalała gdyż łatwiej można go znaleźć. 
Podobają się Wam te blazery? Macie któryś z nich, a może chcielibyście mieć? 
Zgadzacie się z moimi wycenami? Komentujcie!

47 komentarzy:

  1. Mam tylko różowy blazerek.

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie sa super :)
    Poluje na czarny z elle:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne. Mam nadzieję, że pierwszy trafi do calie's picks

    OdpowiedzUsuń
  4. czarny i szary jest cudowny *-* bo biały i ten różowy mam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się tylko ten czarny z elle. Mam biały i rózowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam czarny z elle, a biały z archive znalazłam kiedyś za 17 sd i sprzedałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tyli różowy blezer elle

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę prosić o wycenę :
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=w1qvjk&s=8#.U3OOt4F_v9U
    Daria_s400 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten z E&J, mam wielką nadzieję, że trafi kiedyś do Callie's Picks. Za to blazer Elle niby ładny, ale nie jest zbyt realny...
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten z ellie czarny , mam nadzieje że pojawi się w Callie's Picks :)
    julka99195

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozsmieszylo mnie jedno: "Można go kupić za nawet poniżej 1000sd." Faktycznie cena spadla :D
    soniass999

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam biały (kupiony za 444sd i będący jednocześnie najdroższą rzeczą w mojej szafie) i różowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja w przeciwieństwie do was nie chcę, żeby trafiły do Callie's Picks bo stracę kupę kaski ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tylko różowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłabym różowy blezer, jednak w czasie, kiedy pojawił się w sklepie, byłam nieobecna na stardoll. Jeśli ktoś chciałby sprzedać, to piszcie ;) - Malutka_Anusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Omg! Moje dwa ulubione blezery z ELLE spadają cenowo ;D
    Skorzystam ;3
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  17. Są super. Nie mam żadnego ;/
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te blazery. Chciałabym mieć różowy i szary blazer. Zgadzam się z twoimi wycenami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam żadnego :( Po prostu nie mam sd bo rzadko doładowywuję konto
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam żadnego, chyba że się liczy podróba z Callies Picks (ostatni różowy blezer)
    Nie inwestuje też zbytnio, mam nadzieję, że kiedyś trafią do Callies Picks

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam czarny, różowy i biały blazer, brakuje mi szarego, czyli najlepszego :<

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie podoba się bardzo pierwszy i trzeci, ale ze względu na cenę nie znajdą się w mojej szafie ;) Chyba, że znajdą się w Callie Picks ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam żadnego, ale różowy jest fajny.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tylko różowy z Callie, reszta też mi się podoba, ale nie zamierzam kupić żadnego za taką cenę ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. oby te rzeczy nigdy nie trafiły do callie's picks -.- sama posiadam biały, czarny i różowy, kupione za grosze, bo jeszcze jak były w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmm, mogłabym mieć te cudeńka... <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Posiadam biały i różowy. Szary jest cudowny, ale taka cena :o
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam rozowy u bialy (ze starbazaru za 21 sd!! Huehuehue)
    Na pewno wszystkie znajda sie w CP. To tylko kwestia czasu

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mam tylko białego. zastanawiam się, czy opłaca się je sprzedawać, bo też mam takie obawy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tylko biały i różowy, za to bardzo chciałabym mieć ten pierwszy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. GDYBY KTOŚ CHCIAŁ SPRZEDAĆ PIERWSZY BLEZER ZA ZŁ TO PISZCIE ♥
    Badscere

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak większości mi też podoba ten pierwszy.Ja jak na razie będe miała ten różowy.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  33. Och tak, och tak, niech cena blezera ELLE spada w dół :D
    Albo niech go dadzą do CP.

    OdpowiedzUsuń
  34. 1 dwa blazery, marzenie *-*

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam różowy, kiedyś miałem biały, ale sprzedałem. :(((

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tylko różowy z Callie's Pick. I też bardzo mi się podobał i chciałam go mieć. Z jednej strony fajnie by było, gdyby pozostałe trafiły do Callie's, gdyż dużo osób bardzo chciałoby je mieć. Zaś z drugiej strony źle dla sprzedającego, bo mniej na nich zarobi, gdyż ich wartość zmaleje.
    Jak na tę chwilę, zgadzam się z wycenieniami.

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  37. najbardziej chciałabym kiedyś zdobyć szara marynarkę z Elle

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze