sobota, 17 maja 2014

Wyniki konkursu na metamorfozę

Oczywiście na początku parę słów od autora :)
Ciężko było przydzielić te 3 miejsca, lecz jakoś się udało. Osoby, które nic nie wygrały niech się nie załamują, bo na pewno następnym razem się uda. Nie owijając w bawełnę:

I miejsce zdobywa - CleverSell

II miejsce zdobywa - ojtyja

III miejsce - klaudi20013

Za chwilkę wystawię dla was nagrody, nie musicie się zgłaszać. Jeżeli okaże się, że macie którąś z wygranych rzeczy to wymienimy nagrodę, tylko napiszcie w KG.


27 komentarzy:

  1. Gratuluje! Rzeczywiście praca CleverSell jest bardzo ładna, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypadła mi do gustu stylizacja ojtyja, ale gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! :))) Fajne stylizacje :) Jedna nie przypadła mi do gustu , ale nie zdradzę , która :)
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  4. II miejsce fu, reszta ładna, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ngarody w 100% zasłuzone ;3
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc drugie miejsce mi się kompletnie nie podoba i nie wiem dlaczego dostało to wyróżnienie. Przepraszam, że kogoś obrażam, ale to po prostu moja opinia.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Dwie stylizacje mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugie miejsce mi sie nie podoba, ale reszta jest fajna. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki, mam nadzieję, że moja metamorfoza przypadła Wam do gustu :)
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga mi się nie podoba ,ale reszta całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prace , druga taka średnia , ake gratuluje wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje nie spodobały mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie sobie te stylizacje.

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  15. gartulacje :)
    jednakże pierwsza praca kompletnie mi się nie podoba :o

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wszystkim!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zadaniem ta 2 stylizacja się do siebie nie klei tu różowe , tam fiolet , tu czarny i różowe okulary :(
    julka99195

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzecia jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 stylizacja mi się kompletnie nie podoba, nie mój gust. Nic oprócz butów i marynarki do siebie nie pasuje, i nie lubie tych spodni. Chyba tylko 3 stylizacja jest ładna, ale za dużo się dzieje na górze. Musiał być niski poziom stylizacji skoro te dostały wyróżnienie. :0
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się 2 praca:)


    klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się stylizacja CleverSell, nic dziwnego, że zajęła I. Miejsce ;) Gratulacje!

    ~ Malutka_Anusia ♥

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze