środa, 21 maja 2014

Zaczynamy półfinał WS



Oto uczestniczki:

Kamila (Zozoleq)/17 lat                      Ania (Aneczka96)/17 lat                     Ania (nivea11)/14 lat


Oliwia (oliwcia_paris)/19 lat           Paulina (Diana.Miss2/16 lat           Ania (MissMileyLove1)/17 lat

Co je czeka?

Ich zadaniem jak w poprzednim etapie ws, będzie wykonanie stylizacji na dwóch modelach: mnie - czyli koralina2346 (k) oraz  jarus55 (j).

Wasze stylizacje wysyłajcie na mejl ciekawszysd@interia.pl , w tytule podajcie swój nick. Jak zwykle prosimy o wykonanie ich na białym tle i o ich nie podpisywanie. Stylizacje dostarczcie do 24 maja (23:59).
PS: Biały pokój koraliny2346 znajdziecie tu, natomiast o jarusa55 w głównym pokoju.

25 maja walki stoczą:
Zozoleq VS MissMileyLove1 (k)                    Diana.Miss2 VS nivea11 (j)

26 maja walki stoczą:
                      nivea11 VS Aneczka96 (k)                 MissMileyLove1 VS oliwcia_paris (j)

27 maja walki stoczą:
     Diana.Miss2 VS oliwcia_paris (k)                   Aneczka96 VS Zozoleq (j)

Powodzenia! 

34 komentarze:

  1. Życzę wszystkim uczestniczkom powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 16 lat jakby co XDD
    Powodzenia, niedługo zabiorę się za robienie stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem, że jesteś w tym samym wieku co Koralina, hu3hu3 XDD

      Usuń
    2. Okej, dzięki, nigdzie nie mogłam znaleźć twojego wieku XD

      Usuń
  3. Powodzenia ! :))
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy zrobić stylizacje taką jaką chcemy ;o myślałam, że będzie jakiś temat ;D Szkoda, że nie walczę z Oliwią :C
    zozol

    OdpowiedzUsuń
  5. O dużo moich rówieśników, jak miło wiedzieć, że na sd jest więcej takich "starców" xD
    Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha dobrych mam przeciwników :)
    RIP WS [*]

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  7. Specjalnie dla Was wyjąłem 408 dodatków ze schowka! Moje rączki! [*]

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje faworytki! Gratuluję. Teraz to będę miała dylemat, na kogo głosować.

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje wszystkim półfinalistom

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam swoje dwie faworytki i to za nie szczególnie mocno trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za dziewczyny! Już nie mogę doczekać się stylizacji! POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia ♥ Z niecierpliwością czekam na stylki ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem najmłodsza, wow hey hurray!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam mocno kciuki, powodzenia! ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam czekam czekam (:
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia, stylizacje na pewno będą świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za Oliwię i Paulinę!

    OdpowiedzUsuń
  18. i kto by pomyślał, że będę rywalizować z takimi świetnym i stylistkami :) powodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Congratki! Będzie się działo ;D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze