poniedziałek, 9 czerwca 2014

Ciekawsze podsumowanie tygodnia

Poniedziałek:
- pojawiła się nowa kolekcja w sklepie Saint Laurent Paris Tribute

Wtorek:
- do sklepu Splendid trafił nowy Hot Buys

- pojawiła się zapowiedź nowej kolekcji Callie's Picks

- w starplazie pojawiają się rzeczy z Dork Diaries

Środa:
- pojawia się nowa kolekcja Callie's Picks

Czwartek:
- do sklepu Mr. trafia nowa dostawa

- na skrzynkach pojawiają się dwie nowe reklamy

- Admini ogłaszają konkurs z prawdziwymi nagrodami

Sobota:
- pojawia się nowy Hot Buys

Co myślicie o tym tygodniu? Co spodobało się Wam najbardziej? Czy według Was nowe kolekcje są udane?

24 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsza kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  2. No oczywiście najlepsza kolekcja tribute, jeszcze nie zdążyłam wszystkiego kupić. Jeszcze fajny był ostatni HB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko tydzień, dużo nowych kolekcji. Oczywiście najbardziej się cieszę z nowego Tribute, ale również z tych śmiesznie tanich rzeczy za kilka sm. Przede wszystkim z włosów, bo są całkiem ciekawe i przydadzą się moim manekinom z LOFT.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tydzień, jeden z lepszych. Nowa dostawa SL pełna perełek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z tych "lepszych" tygodni. Najbardziej ucieszyła mnie dostawa do sklepu Saint Laurent Paris Tribute oraz nowy Hot Buys.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tydzień całkiem dobry. Zaskoczył mnie YSL tribute, który bardzo mi się spodobał noi nowy pomysł adminów z Torebką do wtgrania w realu tez niczgo sobie. Szkoda tylko że trzeba doładować cos żeby wziąźć w nim udział. Nie mogę też zapomnieć o Hb który powalił mnie na kolana :D

    Ps: Ten tydzień też cybą będzie niczego sobie biorąc pod uwagę że do starplazy właśnie wchodzi Versace Tribute :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Versace :O Świetnie, niech dają tą letnią ofertę wreszcie chcę się spłukać :p
      Mnie się marzy Moschino Tribute <33
      antonowka111

      Usuń
  7. najbardziej spodobala mi sie kolekcja saint laurent, hb w tym tygodniu tez byly swietne/magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni HB był fajny ale mam taki kryzys sd że nawet jego nie kupiłam ;/
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  10. Tydzień zapowiadał się ciekawie, jednak kolekcje nie były zbyt udane.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten tydzień bardzo przypadł mi do gustu, było wiele ciekawych wydarzeń :D Najbardziej oczywiście ucieszył mnie genialny Hot Buys i YSL Tribute (czekam na żółte buty♥), z których nic nie mogę kupić bo czekam na Holiday/Summer/Cokolwiek Pass żeby było taniej i korzystniej :) Wtedy wezmę też udział w konkursie, w którym można wygrać prawdziwą torebkę *.*
    antonowka111

    OdpowiedzUsuń
  12. SLP najlepsze w tym tygodniu, w którym jednak dużo się działo

    OdpowiedzUsuń
  13. bywały ciekawsze, a w tym podobała mi się tylko dostawa YLS :)
    KafiLOL

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobała mi się kolekcja Callie's i Tribut :) Za nieudane uważam HB . Szału nie było i jak mniemam nie będzie , chociaż top jest niczego sobie :)

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy ten tydzień był, świetnie go zapoczątkowała nowa dostawa Tribute. HB top jest świetny.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo ciekawy tydzień. Najlepsze Tribute.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsza była dostawa Tribute:)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze