niedziela, 15 czerwca 2014

Hot or Not

Po bardzo długiej przerwie powracamy z Hot or Not, którym zajmuje się Klaudynka016. Natalia ma teraz przerwę i na razie nie zajmuje się tym działem, dlatego też nie mogliście ujrzeć swoich ocenionych stylizacji. Dziś przywracamy Wam ten dział i jak zawsze będzie pojawiał się co tydzień. Każdego tygodnia zostanie ocenione 5 osób, a jak ktoś chciałby pojawić się w następnym tygodniu zachęcam do zgłaszania się tutaj
______________

W dniu dzisiejszym macie okazję zobaczyć stylizacje przygotowane przez: anetka9995, kasia234, PL_directioner, justinks i LandyGlamour11. Ocenili je: koralina2346, botakchce oraz Zozoleq.  



                        anetka9995
koralina2346: Świetna stylizacja! Poczułam lato. Wszystko jest idealnie dopasowane, ta koszula świetnie współgra ze spódnicą. Cudownie - HOT!

botakchce: Na pierwszy rzut oka bardzo ładna stylizacja. Podoba mi się wzorzysta góra i spokojny dół. Uważam jednak, że bluzka sama w sobie jest wystarczająco dekoracyjna i niepotrzebnie dałaś tutaj ten kolorowy naszyjnik. HOT/NOT

ZozoleqPierwszą rzeczą, która przykuła moją uwagę to bluzka, jest bardzo nietuzinkowa i raczej trudna w wykorzystaniu ze względu na krój.Połączenie beżu i różu był strzałem w dziesiątkę. Stylizacja wygląda lekko i dziewczęco. Jedyne co mi tutaj nie pasuję to naszyjnik, który psuje ten set oraz mało widoczna torebka. Dostajesz ode mnie HOT/NOT.















kasia234


koralina2346: Odnoszę wrażenie, że stylizacja wykonana na jakąś specjalną okazje i pewnie się nie mylę. Zdjęłabym tatuaż i te paskudne kolczyki, reszta ładna - HOT.NOT.

botakchce: Pamiętam podobną stylizację Keshy077 również ocenianą w HOT or NOT na cs. Koncept fajny, nieciężko chyba dobrać do siebie same srebrne elementy dlatego wszystko pasuje. Mimo pozorów łatwego stroju o skomplikowanym wyglądzie mi się podoba i daję temu HOT :)

ZozoleqSet rodem z kosmosu. Bardzo ekstrawagancko i crazy. Kocham ten metaliczny szyk. Przypominasz mi kometę, która zaraz uderzy w ziemie xD Daje HOT.













                           PL_directioner

koralina2346: Niezbyt mi się podoba. Jest bardzo nudno. Nie rozumiem sensu dodania wianka, do niczego nie pasuje. Widzę, że chciałaś przełamać czerń fioletem, ale niezbyt efektownie to wyszło. Stylizacja do poprawki - NOT.

botakchce: Wielki nie tyle kolorystyczny co materiałowy misz-masz. Nie rozumiem też połączenia tych spodenek z czarnymi rajstopami. Jedyny plus moim zdaniem to kawałek wystającego biustonosza spod bluzki, taka skromna wulgarność którą lubię. Nie zmienia to jednak faktu, że cały set jest zdecydowanie NOT.

ZozoleqStylizacja w rokowym stylu, dobre połączenie ubrań ale co tu robi ten wianek?! Zupełnie oderwana od tej stylizacji jest tez bransoletka, zamieniłabym ją na inną najlepiej z ćwiekami. Moja rada- nie dodawaj nic na siłę, jeśli wiesz, że nie pasuje. Dostajesz HOT/NOT.








justinks



koralina2346: Tragedia! Każdy element osobno jest świetny, a połączony z tymi ciuchami wygląda masakrycznie. NOT!

botakchceKolejne pomieszane z poplątanym. Ciężko mi napisać coś więcej bo nie mogę doszukać się pomysłu na połączenie tych rzeczy. Gdybyś wybrała jedną z nich i spróbowała uzupełnić w tym samym kolorze to chyba byłoby lepiej. NOT.

ZozoleqJeśli mam być szczera to nie podoba mi się. Gdzie podziały się Twoje spodnie? Długa koszula i futrzasty żakiet, przecież to do siebie nie pasuje. Rajstopy również są z innej parafii. Z przykrością muszę dać NOT.













                         LandyGlamour11


koralina2346: Fajny pomysł na wykorzystanie bikini w kształcie kokardy. Ogółem wymieniałabym buty, ale tak to stylizacja jest bardzo miła dla oka, podoba mi się. HOT. :)

botakchce: Bardzo lubię takie delikatne połączenia. Mimo to kokarda za bardzo odznacza się od bluzki, a spódnica poszerza figurę Twojej doll. Innymi słowy uzyskalaś długie nogi za cenę karłowatego tułowia. HOT/NOT.


ZozoleqW tej stylizacji nie podoba mi się ilość różnych odcieni bieli i faktur jakie wykorzystałaś, jest tu dosłownie wszystko od satyny poprzez tiul. Nie podoba mi się też zbyt duża ilość ramiączek. Ta stylizacja ma również swoje plusy jest bardzo delikatna i ma jednak  sobie coś, co przyciąga uwagę HOT.













Która Waszym zdaniem stylizacja najlepiej wypadła? Cieszycie się, że dział został reaktywowany? 
______________
Za tydzień postaramy się ocenić: miley1001s, Kochana890, .Emma.Gilbert., alllutka, Adax0.

28 komentarzy:

  1. Najlepiej wyszła trzecia ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej wypadła stylizacja druga !
    Cieszę się i zgadzam się z waszymi opiniami xd
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie, to pierwsza najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetka i Kasia <3 Jak dla mnie Hot, Hot, Not, Not, Hot

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się tylko dwie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że druga najlepsza a z opiniami zgadzam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej wypadła jedynka. Cieszę się że ten dział został reaktywowany, coraz mniej do czytania tu na CS'ie :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z prawie każdą waszą opinią :) Fajnie , że ten dział został reaktywowany ^^
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że powrócił, ten dział, bo to jeden z moich ulubionych, i bardzo mi go brakowało...
    Najlepszy strój moim zdaniem jest ostatni. Bardzo dobre oceny.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej wypadła Aneta i Lady.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się druga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z waszą opinią. Co do stylizacji, są naprawdę ładne i na poziomie. Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W pełni zgadzam się z opiniami. Najbardziej podoba mi sie pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się z opiniami. pierwsza i druga bardzo ładna ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Yea, jest w końcu co pooceniać :). Ogólnie zgadzam się z opiniami, najlepsza pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się 3 stylizacje (trudno zgadnąć które ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę że bardzo różniące się od siebie style tym razem, żadna mnie nie zachwyciła, bywało gorzej, zgadzam się z opiniami :)
    KafiLOL

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsza jest, według mnie, pierwsza - śliczna i nieszablonowa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że dział powrócił , mi podoba się tylko 1 stylizacja . Jak można sie zapisać :?


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z ocenami. Cieszę się, że wznowiliście mój dział.

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się z ocenami

    maja6229

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze