czwartek, 5 czerwca 2014

Konkurs

Administratorzy Stardoll ogłosili konkurs z atrakcyjnymi, PRAWDZIWYMI nagrodami! Zwycięzca konkursu otrzyma realną torebkę, zaprojektowaną przez samego Marca Jacobsa! Drugie i trzecie miejsce zgarną mniejsze nagrody, jednak również zaprojektowane przez tego świetnego projektanta. O ile dobrze zrozumiałam, musimy upewnić się, że mamy status Superstar lub Royalty i przed poniedziałkiem dokonać zakupu stardollarów. Następnie tworzymy scenerię, pokazującą nasz pomysł na torebkę. Jeśli chodzi o odbiór nagrody- załoga Stardoll skontaktuje się z laureatem. 
Zgłosicie się? 

WIN A REAL MARC BY MARC JACOBS BAG

31 komentarzy:

  1. Zerknęłam przed chwilą, nagrody zachęcają! Może wezmę udział, ale na nic nie liczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak wygra gówniana sceneria - to jest w 100% pewne :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgłaszam się bo nie mam ss . Zresztą szkoda kasy , a szanse naprawde małe że wygra akurat ktoś z Polski .


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam ss, a szanse że ktoś nie sławny wygra są małe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, pierwszy raz chyba beda realne nagrody. I to jakie! Może wezmę udział jednak i tak to bedzie losowanie nagrody tak jak zwykle, no cóż. Życzę wszystkim powodzenia!
    Gaabriielaa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak znam życie, wygra sceneria wykonana przez setny poziom z Brazylii. A torebka zostanie sprzedana na eBayu za milion euro, eh.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tsa uwaga ,bo mam jakieś szansę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam szans.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł tylko nie mam żadnych szans :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł i zgłosiła bym się , ale nie mam szans xDD
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  11. na razie nie jestem ss:(

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ss, ale nie mam zamiaru doładowywać sd.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wygrałam. Jakoś mnie to nie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mag przewiduję : wygra okropna turka z okropną scenerią z ok 68 lvl i tyle będzie słuchu po tej torebce ;_)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jestem ss :[

    dominika21blue

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że jest taki konkurs, chyba pierwszy raz są takie nagrody. Ale ja nie jestem ss, a jak byłabym to i tak szkoda czasu.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat miałam paysafe na 1000sd, to wykorzystałam i machnęłam scenerię. Nie wiążę z tym jakiś wielkich nadziei, ale może, w głębi serca.... ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Konkurs fajny ale trzeba doładowywać te stardolary ~~ A pewnie i tak wygra jakas babka która jest troche bardziej znana na stardoll ~~ Nawet nie chce marnować mi sie pieniedzy :P

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  19. Aktualnie nie mam ss, a tam jak wspominają dziewczyny wyżej, szanse na wygraną są znikome, dlatego nie wykupię ss, aby wziąć udział. Aczkolwiek nie da się ukryć, że nagrody są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie świetne i drogie nagrody, że to aż nieprawdopodobne. Myślę, że to może być po prostu jakaś ściema z naciągnięciem nas na wydawanie kasy, ale kto tam wie. Nawet nie będę próbować i tak wygra solara z brzydką scenerię. Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wezmę udziału, pewnie konkurs jest ustawiony, albo wygra pierwsza praca. Nie możliwe aby wszystkie sprawdzili.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze