wtorek, 3 czerwca 2014

Makijaż dnia

Chwilę temu, pokazywałem już tutaj bardzo podobny makijaż, lecz dzisiejszy prezentuje się trochę inaczej. Po 1, jest pomalowany inną techniką. Bardzo fanie się to sprawdziło, i pomiędzy poziomymi liniami powstały bardzo fajne przejścia kolorów. Po 2 skupiłem tutaj uwagę na oczach. Delikatna różowa szminka i policzki, czarne, zwykłe brwi oraz blond fryzurka. Nie przytłaczałem już oczu maskarą. Podoba się?
Przepraszam za te 4 kroki z włosami po bokach, ale na początku ich nie zauważyłem.

35 komentarzy:

  1. Łał naprawdę bardzo ładny makijaż, dla niego zrezygnowałabym nawet z czarnych kresek eyelinerem, które zawsze mi towarzyszą. Noi oczywiście ten kolor ust, aż lece kupić tą szminkę.

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny. A technika jest prosta, ale jaki efekt. Mam nadzieję ,że ta szminka jest jeszcze w sklepie, mega jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny makijaż. Świetna technika, kto by pomyślał, że zwykłe poziome linie zrobią taki fajny efekt przejścia, muszę spróbować.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  4. Artur, czy ja dobrze widzę, masz łyse oczy. Mnie wypomina a sam robi :D
    Tak czy inaczej oczy wyglądają świetnie, a kolorystyka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, ale nie umalowałabym tak swojej doll.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż! Z oddali jeszcze lepiej się prezentuję!
    Zazwyczaj twoje makijaże mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż bardzo ładny, prosty w wykonaniu.
    Jednak nie mogę tego przeboleć, czarne brwi i blond włosy, dla mnie nigdy nie będzie to fajnie wyglądać. Jednak fajnie dobrane kolory sprawiają, że nie rzuca się to tak w oczy :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię ciemne brwi do jasnych włosów. Nie wiem czemu wszystkich to tak oburza. Co prawda odwrotnie wygląda to nieco dziwacznie, ale ciemniejsze brwi dodają pazura. Makijaż jak zawsze świetny :)

      Usuń
  9. Ładnie wykonamy makijaż oczu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam wiele razy takie połączanie, ale je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna kolorystytka, świetny pomysł, geniastyczne wykonanie ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszlo Ci wrecz swego rodzaju ombre :D
    Ten makijaz jest naprawde piekny i cudownie dobrana kolorystyka :)
    Gaabriielaa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście świetnie wyszło cieniowanie, wygląda trochę jak tęcza xD Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aby przejść dalej, potrzebujesz więcej serduszek za ten projekt w księdze osiągnięć Zakończone: 0 / 15
    Proszę o serduszka <333 Akademia Stardoll, pomocy ! ;) Mój nick: MissJustyna15

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory, świetne WSZYSTKO!!!!
    Jestem zachwycona! ^^
    Cudnie! ♥
    Talcia88

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje się prosty, ale jest śliczny. Trochę brakuje mi przejść pomiędzy barwami, ale sama nie zrobiłabym tego lepiej. Żeby całość była bardziej wyrazista zmieniłabym kolor włosów na jakiś kolorowy. Poza tym nic bym nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy makijaż, dobrze wykonany.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż bardzo prosty, a zarazem czarujący. Bardzo dobrze, że zrezygnowałeś maskary, to mogłoby popsuć efekt. Kolory są świetnie dobrane, szminka doskonale zgrywa się z całością.
    Bardzo mi się podoba ;)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też bardzo się podoba , myślę że maskara zniszczyła by ten efekt końcowy który tutaj mamy . Naprawdę świetnie to wygląda :)

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy makijaż, może nie w moim stylu, ale podoba mi się. Świetne wykonanie i kolorystyka. Dobra robota! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny makijaż. Serio!
    Ciekawa kolorystyka i fajnie ujęte w całość.
    Jak dla mnie na piątkę z wielkim plusem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna technika oraz wykonanie . Kolorystyka wspaniała . Wszystko się ze sobą fajnie komponuje .
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podobają mi się makijaże z serii "wyjechane za oko", na prawdę szanuję trud włożony w wykonanie, ale do mnie to nie trafia. Sorry. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki śliczny! ♥ Kolorystyką przypomina mi pewną sukienkę maxi z LE ♥

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze