poniedziałek, 2 czerwca 2014

Saint Laurent Paris Tribute w starplazie

W starplazie pojawiła się nowa dostawa, która trafiła do sklepu Saint Laurent Paris Tribute. Ceny wahają się między 10, a 34 stardollarów. Kolekcja jest droga, nawet jak na Tribute, ponieważ buty kosztują nawet 32sd! Jednak to one według mnie są najlepsze w tej dostawie. Pomimo tego, że kolekcja na pierwszy rzut oka mnie nie zachwyciła, to można znaleźć kilka perełek, które powinien posiadać w szafie każdy stardollowicz np. czarna kurtka ze wstawkami, czarna mini, naszyjnik czy sukienka w geometryczne wzory. TUTAJ znajdziecie odpowiedniki stardollowych ubrań. Jak Wam podoba się kolekcja?

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. absolutnie się zgadzam ,ceny szczególnie na buty astronomiczne.

      Usuń
  2. Mnie kolekcja bardzo się podoba, więc szykują się spore zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego to się kompletnie nie spodziewałam. Ale w sumie, ceny są dość przyzwoite, kupię kurtkę, kopertówkę i jeszcze coś żeby ewentualnie opchnąć to potem w Bazarze.

    OdpowiedzUsuń
  4. CIEKAWOSTKA: Cała kolekcja kosztuje 971sd i zawiera 40 rzeczy, a średnia cena jednego elementu wynosi 24sd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy, strasznie drogie. Na pewno nic nie kupię..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskoczenie! :D Ale bardzo bardzo się cieszę, wyjątkowo lubię tę firmę i podobne do niej/ Na pewno zajrzę i mam nadzieję, że znajdę coś godnego uwagi! :)
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja jest świetna ! Już kupiłam 7 rzeczy :) Myślę , że jeszcze dokupię niebieską spódnicę , czarne buty , czarną torebkę i spódnicę w panterkę :D


    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  8. Sezon na trajbuty już się zaczął ;_;
    Kolekcja jest rewelacyjna, praktycznie co druga rzecz mi się podoba, ale budżet na takie zakupy mi nie pozwoli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja była dla mnie totalnym zaskoczeniem. Patrzyłam w starplazie po różnych sklepach i tu nagle jest nowy sklep :) Parę rzeczy mi się spodobało m.in. narzutki więc już nalazły swoje miejsce u mnie w szafie :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiam torebkę YSL
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam bluzeczkę z pierwszego manekina na drugim piętrze :D podobają mi się też żółte szpilki oraz marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja średnia, podoba mi się pare rzeczy :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja nie jest wcale taka droga. Zauważcie, że w zeszłym roku każdy Tribute kosztował w sumie około 1100sd a ten kosztuje tylko 971 za 40 artykułów. Będzie dobrze, trzymajcie się na pewno. xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam już czarno- biało sukienkę w paseczki. Jest śliczna jak i cała kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja bardzo mi sie podoba. Gdyby nie wysokie ceny to cała znalazłaby się w mojej szafie. Muszę zobaczyć jak ubrania wyglądają na doll i wtedy coś kupie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno coś kupię. Świetna kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kolekcja! Raczej coś kupię :♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Doładuję sd i idę na udane zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Może coś kupię ... jeszcze nie jestem zdecydowana ;P
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna dostawa, zupełnie się jej nie spodziewałam! :D Wykupię połowę sklepu! XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno coś kupię. Świetna kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam w planie kupić 7 rzeczy:) Ale jeszcze pomyślę i może więcej kupię.

    klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  23. Na początku stwierdziłam, że kolekcja jest taka sobie, bez szały, ale po obejrzeniu ciuchów i dodatków bardzo dokładnie uważam, że dostawa jest bardzo udana :) Na razie kupiłam tylko spódniczkę mini i sukienkę Deep V Dress, ale moja wishlista jest jeszcze zapchana rzeczami z tej kolekcji, więc bankurctwo nadchodzi :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się 7 rzeczy, ale na pewno nie uda mi się uzbierać sd na wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie nie przekonuje ta kolekcja już z 3 razy do niej podchodziłam i w sumie trudno wybrać mi coś co bym chciała mieć w szafie mojej lalki

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego ta kolekcja musi być taka śliczna?

    OdpowiedzUsuń
  27. Wstępnie potrzebuje jakieś 400 SD :-/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super kolekcja! Najlepiej kupiłabym wszystko XD. Niestey funduszy brak ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tego co obliczyłam, to wychodzi mi 76sd na zakupy w YSL.

    OdpowiedzUsuń
  30. taka sobie ta kolekcja,jakoś nic mi nie przypadło do gustu i te ceny,są przerażające,admini przegięli z cenami.......pasek za 20 sd??jakiś koszmar

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zaskoczona nową kolekcją, bo się jej nie spodziewałam. Dużo rzeczy mi się podoba, początkowo nie byłam przekonana, ale teraz coraz więcej rzeczy mi się podoba. Najbardziej podoba mi się czrna spódnica, która została dzisiejszym wyborem dnia. Kolejna rzecz, która trawi do mojej wishlisty to torebka (piętro pierwsze, manekin nr.1), jednak nie wiem, czy kupię więcej artykułów, bo stanę się bankrutem. Cała kolekcja prezentuje się fajnie, jednak ceny są bardzo wysokie, ale to wiadome przy tak znanej marce.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupiłam sześć rzeczy, które mi się najbardziej spodobały - na pewno nie kupię sukienek, niektóre wyglądają jak "darmówki".
    my_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  33. kolekcja jest strasznie droga planuje kupić ze 2 , 3 rzeczy , a te buty to przegięcie

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  34. Te obcasy w szpic podbiły moje serce, chociaż większość kolekcji jest cudowna. Na niektórych rzeczach niepotrzebnie znalazł się brokat... Mam już całą kolekcję i jestem bankrutem 8)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakoś mnie nie zachwyciła, spodobała mi się tylko kopertówka i kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolekcja super, ceny tragedia.
    Mam w planach zakupienie kilku rzeczy, mam nadzieję że zdążę uzbierać wystarczającą ilość sd :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Weszlam na stardoll, spojrzalam dostawa, YSL ! Totalny szok ! Jako ze uwielbiam ubranie z tego domu mody odrazu weszlam je obejrzec. Pierwsze wrazenie? FESTYN! wszystko w jakies tandetne wzory, calkiem mnie odrzucilo. Jednak po dpkladnym przejrzeniu mozna znalezc kilka parelek. Na ten moment posiadam 3 przedmioty: czarnobiala marynarke w groszki - jest prze cudna, mysle ze przyda mi sie w wielu stylizajcach, czarna narzutke dajaca na dolce efekt skory (?) Jest swietna i bardzo wszechstronna, no i czarne szpilki (pierwsze pietro, pierwszy manekin po prawo) uwazam ze brakuje butow tego typu w starplazie, zwyklych czarnych szpilek na platformie plus te maja w sobe jakiby srebrne lancuszki ktore sa piekne :) na ten moment kupilam aby 3 rzeczy (skonczyly mi sie sd :D) jednak mam nadzieje ze zdaze jeszcze cos kupic. Ceny, wiadomo, duze, jednak uwazam ze wiekszosc przedmiotow jest warta swojej ceny :)
    Gaabriielaa.

    OdpowiedzUsuń
  38. niewiele rzeczy wpadlo mi w oko

    dominika21blue

    OdpowiedzUsuń
  39. Dużo rzeczy mi się spodobało, ale z kasą źle ... :d

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze