niedziela, 8 czerwca 2014

Up&Down

STRIKE&POSE New Yorker Blazer Denim
Świetne spodnie ,,prostujące" nogi doll. Do tego ładny płaszczyk w łapie, glany na nogach... Cudne. Nie, nie pomyliłam się. Chociaż spodnie są jeszcze w Starplazie i nie można ich sprzedawać to już pojawiają się chętni, aby je kupić! Oferują nie małe ceny, ich wartość szacuję na 300-400sd. 
LIMITED EDITION LE Patchwork Jeans 
Jeansowe boyfriendy, świetne łaty i miłe dla oka przetarcia. Modne spodnie zdobyły serce niejednego stylisty, ich wartość to już nawet 400 sd! 

ORIGINAL FUTURE Hot Buys Denim Shorts
Bardzo ładne szorty z podwiniętymi nogawkami, ładnymi przetarciami i świetnym sznurkiem, reasumując bardzo ładne, lekkie spodenki. Idealne do letnich stylizacji. A jednak! Nie są dużo warte. Dałabym za nie 50 sd. 
RIO Hot Buys Shorts 
 Śliczne, futrzaste spodenki, były na prawdę sporo warte. Niestety, pojawiły się w Callie's Picks... Resztę znacie. 
Podobają Wam się te spodnie? Zgadzacie się z moimi wycenami? 
Co chcielibyście zobaczyć w następnym artykule? Możecie dawać screeny :D

32 komentarze:

  1. Świetny artykuł :) Posiadam tylko brązowe spodenki

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała mieć te pierwsze spodnie, niestety kiedy pojawiły się w starplazie nie było mnie w domu, kiedy wróciłam już wszystkie były wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko pierwsze, drugie też całkiem niezłe. Z kolei z dołu obie pary mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnych. Ale te za Strike a Pose genialne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie zdążyłam kupić tych spodni ze Strike a Pose. Wyczekuję następnej kolekcji, ale nie szybko będzie ;/
    Mam tylko brązowe spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam te pierwsze z STRIKE&POSE i jestem z tego powodu bardzo happy. Z dołu podobają mi sie tylko futrzaste spodnie które jak znajde w bazarze to kupie :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  7. Strike a pose tak szybko sie wyprzedal ze nic nie zdazylam kupic xd a szkoda bo bylo kilka niezlych perelek no ale coz, poczekam do nastepnej kolekcji :) bardzo podobaja mi sie te drugie spodnie, takie na luzie. Szorty z OF jak dla mnie nic specjalnego, wyroznia je aby sznureczek i tyle. Za to futrzaki saswietne, jednak ciezko je do czegos dopasowac. Bardzo nie podoba mi sie to ze wszystko teraz trafia do callie bo ciuchy traca na swojej wartosci. Znajac zycie niedlugo wprowadza tam DKNY, LE, ELLE itd.. Beznadzieja.
    Gaabriielaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LE nie, bo to limitowane. Zaś ELLE już kilka razy się pojawiało w dostawach ;/

      Usuń
  8. Mam pierwsze, kupione chyba jako 550 para xD
    Podobają mi się te z LE, ale nigdy nie będzie mnie na stać :)
    Dół kompletnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno skorzystam z przeceny spodenek z OF
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sie cieszę że ciuchy trafiają do callie's . Nie wszystkich stać kupować ciuchy po 200 sd za sztukę . Podobają mi się spodnie z LE i te ze STRIKE &POSE . Nic nie kupiłam z tej kolekcji a szkoda , może uda mi się coś upolować na bazarku . Spodenki z HB wgl . nie w moim stylu


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  11. mam 1 i 4, 2 i 3 nie podobaja mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te spodnie z Le aż takie drogie? Ła, nie spodziewałabym się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre wyceny. Najbardziej podobają mi sie oczywiście rzeczy najdroższe, czyli strike&pose oraz LE. Co do LE, to średnio podobają mi się ogółem rzeczy z tej firmy, ale te spodnie są mega *.*
    quloxi

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tylko ostatnie. strasznie podobaja mi sie te pierwsze/magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wszystko oprócz spodni z LE, które kiedyś miałam a sprzedałam, ale nie żałuję

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne spodnie ♥
    Najlepsze te z SAP ♥
    Sprzedaje ktoś?

    suzie4994_bvb

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się te spodnie z Strike a Pose nie podobają, nie wiem co wszyscy w nich widzą.
    Są brzydkie i poszerzają uda.
    Spodnie z LE, piękne. Szkoda, że ich nie mam :)
    W spodenkach Original Future przeszkadza mi ten pasek :)
    Futrzaste spodenki podobają mi się, są bardzo oryginalne i mają fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze spodnie są cudne

    OdpowiedzUsuń
  19. mam tylko te pierwsze i ostatnie

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  20. II spodnie (boyfriendy) są genialne. Chciałabym mieć takie, nawet w życiu realnym! Reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam nic z wymienionych. ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie posiadam żadnych z wymienionych rzeczy. Podobają mnie się spodnie numer dwa ze Strike a Pose, są oryginalne i mają wyprostowane nogi, a to rzadkość, ale z drugiej strony poszerzają nogi, takie mam wrażenie. Drugie także są świetne,ale jak dla mnie różnią się tym od innych (jest kilka takich w starplazie, które mają bardzo podobny krój), że mają łaty, no i oczywiście, że są z LE, ja osobiście nie przepadam za tym sklepem. Trzecie moim zdaniem są brzydkie, mają tylko sznureczek i tym różnią się od innych. Czwarte są ładne, ale nie w moim stylu, dlatego nie kupiłam ich jak były dostępne w starplazie. Dobre wyceny.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsze 2 rzeczy - marzenie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ech, chciałabym mieć te pierwsze rzeczy :d

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam nic z tych rzeczy, ale bardzo podobają mi się spodnie z Strike a Pose.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne rzeczy nie mam nic ;P
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam nic z tych rzeczy, a podobają mi się drugie spodnie.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze