piątek, 6 czerwca 2014

Zaczynamy finał Walki Stylistów 3!


Uczestniczkami finału są:


OLIWIA (oliwcia_paris)                              ANIA (nivea11)                                        KAMILA (Zozoleq)

Co je czeka?
Najpierw bitwa potrójna, od razu po niej pożegnamy jednego uczestnika. Następnie odbędą się trzy walki, które zadecydują, kto zwycięża konkurs.

Teraz Waszym zadaniem jest stworzenie ludowej stylizacji. 
Jak zawsze prosimy o wysyłanie na ciekawszysd@interia.pl niepodpisywanych prac, wykonanych na białym tle. Macie czas do poniedziałku (09.06) godz 23:59. Powodzenia! :)

Wyniki ostatecznej półfinałowej bitwy:
Większość z Was zadecydowała o tym, że autor stylizacji drugiego manekina (Zozoleq) powinien znaleźć się w finale. Dziękujemy Aneczka96 za branie udziału w tym konkursie. Jesteś świetna. 

Odbierz swoje wywalczone 100 sd w księdze gości martunia29.

32 komentarze:

  1. Ha! Ludowa stylizacja? Nanana, no to do roboty! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ,trudny temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja dziękuję ^^ nie spodziewałam się, że zajdę tak daleko i tak wielu osobom spodobają się moje stylizacje. To dla mnie duży sukces tym bardziej, że wszystkie dziewczyny, z którymi brałam udział w ostatnim etapie kojarzyłam już wcześniej z wspaniałych stylizacji :) Dziękuję za wszystkie głosy oddane na mnie podczas całej zabawy ♥
    Życzę powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, ja pomagałam wybierać temat XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiodłam się na Tobie :-(

      Usuń
    2. a ja jestem i i trochę zadowolona i trochę zła na ten temat xD Zadowolona dlatego, że posiadam dużo folklorystycznych ubrań, a zła, że one nie pasują do mojej dolki z ciemną karnacją haha

      Usuń
  5. Gratulacje no i powodzenia :D
    Moim typem od początku jest Oliwia, ale czekam na starcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudny temat ... Powodzenia ! ;)
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludowa stylizacja.. będzie ciekawie :D Powodzenia!
    PanCiastko

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra, lecę coś kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się już nie mogę doczekać zobaczenia stylizacji.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać stylizacji! Powodzenia! ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia dziewczyny! Wszystkie jestescie swietne ;)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę szkoda że Aneczka96 odpadła. Jej praca naprawdę mi sie podobała. Co nie znaczy że praca Zozoleq była gorsza, wręcz przeciwnie :) Tylko po prostu ja wole tak minimalistycznie ^^
    Powodzenia uczestniczkom w ostatnim etapie a ja czekam z niecierpliwoscia na ankiety :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, dziewczyny naprawdę zasługują na miano finalistek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję finalistką, jak również Aneczce96, że doszła tak daleko :) Życzę powodzenia tym, co zostali i walczą dalej, bo ta kategoria wcale nie jest łatwa :)
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję finalistkom i życzę powodzenia . Myślę ,że zasłużyły bo naprawdę poprzednio były świetne .

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia dziewczyny, jesteście świetne!
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj bardzo szkoda ze Aneczka96 odpadla, miala swietne stylizacje :) no ale ktos musi odpasc zeby ktos mogl wygrac :) Ludowa stylizacja bedzie ciekawym wyzwaniem ale napewno sobie poradzicie :) Serdecznie zycze wam wygranej :))
    Gaabriielaa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i mam nadzieję że uda wam się dalej. Niech wygra najlepsza :] POWODZENIA !!!


    dominika21blue

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze