sobota, 21 czerwca 2014

Zapowiedź


28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, "Wycieczka do..." ma coś wspólnego z nowym wyglądem bloga XD

      Usuń
    2. WYCIECZKA DO ... nowego nagłówka?
      Raczej nie, ten pomysł odpada ;p

      Usuń
  2. Nowy nagłówek -> wycieczka do -> jakichś tropików -> pozytywne zaskoczenie nowym wyglądem ze strony czytelników :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. Letni nagłowek, który zaprojektuje K.A.T.I.E.?
    Wycieczka do Lasów tropikalnych albo na plażę za granicą?
    Nie wiem :)
    Nina248

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostaje tylko czekać, jestem bardzo ciekawa co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa ;) nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu zapowiedź :) Interesujące , po czym może być wycieczka ?



    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wydaje mi się, że to jakiś konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się że będzie to nowy nagłówek albo nowy dział lub konkurs .. :) Czekam :)
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... myślę że będzie to jakiś nowy dział, niee wiem ;D Nie mogę się doczekać mimo wszystko, więc czekam.

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejna tajemnicza zapowiedź, czekam i czekam...
    KafiLOL

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna zapowiedź ;o Myślę, że to będzie nowy nagłówek ;p
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  12. zapowiada się ciekawie

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa co to będzie :D
    Seriously? Ten napis ma być powiązany z nagłówkiem? O.O (y) za logikę (nie obrażając tu nikogo).

    OdpowiedzUsuń
  14. Szykuje się jakiś nowy dział? Coś ciekawego na wakacje, fajne. Pewnie będziecie pisać o wartych odwiedzenia miejsc w Polsce (i nie w Polsce), jeśli tak, gdzieś to już widziałam, ale mimo wszystko czekam z niecierpliwością.
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm, jestem ciekawa co to może być. Pozostaje tylko czekać!

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze