sobota, 12 lipca 2014

Barbie Style Club - LOOKBOOK


W pierwszej stylizacji użyłam bluzki, w drugiej kopertówki, a w trzeciej butów.

32 komentarze:

  1. Wiedziałam, że będzie świetnie! Ciekawe wykorzystanie kopertówki. A za najlepszą stylizację uważam ostatnią ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, najbardziej spodobała się 2 stylizacja :33

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 stylizacje genialna, pozostałe dwie bardzo ładne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacja są ładne:)Jednak najbardziej podoba mi się druga c: Ciekawe zastosowanie torebki, jednak wolę ją w tym wydaniu bez łańcuszka.bardzo ładne spodnie, szkoda że można je teraz znaleźć tylko w bazarku(jak ktoś ma je na sprzedaż-chętnie kupię!)Pierwsza stylizacja też OK letnia i dziewczęca:)Za to trzecia stylizacja taka elegancka ale też nie jest nudna:)Postarałaś się dzisiaj ze stylizacjami!c"

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje! Fajny pomysł na torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga najlepsza. Fajne wykorzystanie kopertówki. Pierwsza też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stylizacje , fajny pomysł z torebką :) .
    Zuzka21202

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze i druga to mistrzostwo! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne stylizacje. Świetnie wykorzystałaś tą torebę.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w trzeciej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! 3 jest najlepsza.

    MAGA1994

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się 2 i 3 stylizacja :)


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się 1!
    yoooloo

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi sie ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi 3 stylizacja. Pierwsza też jest dobra. Natomiast środkowa jakoś mi średnio wpadła w oko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie :)
    Skąd jest bluzka z 3 stylki?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie stylizacje są piękne, ale 3 jest cudowna :*
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie to wyglada ;*

    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwójka i trójka cudne. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. B.ładne stylizacje ;)
    lollita1234

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podobają mi się te stylizacje, zwłaszcza trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tylko biały top z kołnierzykiem jest wart uwagi ,torebka wygląda na plastikową tak samo jak buty, ale stylizacje pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna odsłona trzech na pozór kiczowatych rzeczy. Pokazujecie, że wystarczy trochę kreatywności i nawet z kiczu da się zrobić coś pięknego i praktycznego.
    Natusia1708

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne stylizacje, trzecia podoba mi się najbardziej, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze