środa, 30 lipca 2014

Dostawa Callie's Picks

Dostawa, o której przed chwilą pisał Piotrek doszła już do starplazy (callie zawsze dochodzi w środy). Tak jak się spodziewałam kolekcja jest strasznie droga, admini chcą wyciągnąć od nas jeszcze więcej kasy po LE, ceny wahają się od 8sd do 65sd oraz są trzy rzeczy za sm w cenach: 98sm,110sm,135sm, kolekcja obejmuje dwa piętra. Tak na pierwszy rzut oka myślę, że kupię tylko dwie sukienki, tą pomarańczową z dziurami i czarną z koronką, nic więcej mi się nie podoba, albo już to mam. Co sądzicie o tej kolekcji? Planujecie coś kupić?


57 komentarzy:

  1. Dostawa jakoś nie przypadła mi do gustu. Raczej nie zrobię dużych zakupów.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze dochodzi w środy? Dziękuję za info, myślałem, że czasami w czwartki, czasami w środy, haha. Z pierwszego piętra może kupię pierwszą sukienkę oraz toczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwi mnie, że jeszcze tego nie zauważyłeś :p

      Usuń
    2. Sam jestem zdziwiony tym stardollowym faktem, haha :D

      Usuń
    3. Też się dopiero teraz skapnęłam, ze zawsze dochodzi w środy xd

      goodlovebest ♥

      Usuń
  3. Kupiłam buty z 6 manekina na pierwszym pietrze, torebkę z trzeciego manekina na drugim piętrze, kolczyki z piątego manekina na tym samym pietrze i kilka rzeczy za sm. Planuję jeszcze nabyć torebkę Gucci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dostawa jakoś mnie nie powaliła na kolana . Zastanawiam się nad kupnem 2 par butów . Pona nimi nic z tej kolekcji nie przypadło mi do gustu .
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa mnie nie zachwyciła, rozejrzę się jeszcze, może coś mi się spodoba, ale przypuszczam, że dużych zakupów nie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam tylko te świetne okulary za sm,nic więcej nie kupię bo albo to już mam albo mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam sukienkę z 2 piętra na 4 manekinie, torebkę Gucci i czarne botki. Zastanawiam się jeszcze nad kupnem 1 pary butów, brązowej torebki z 2 piętra i okularami za sm.
    Olusa7

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostawa taka średnia. Kupiłam okulary za sm, torebkę z drugiego manekina na 2 piętrze. Planuję jeszcze kupić 1 parę butów

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie jest za drogo więc nie skożystam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja nie zachwyca. Kupię kilka rzeczy. Mój budżet nie pozwala na szaleństwa ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ceny to już przesada, kupię na pewno coś, bo co jak co, ale perełki to są :DDD


    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  12. Ceny moim zdaniem nieco zawyżone, zaopatrzę się tylko w kilka dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  13. z całej kolekcji spodobały mi się tylko okulary i tylko je zakupiłam haha :)

    widawska3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupię może którąś torbę, jest strasznie drogo - sukienkę z 6 manekina widziałam w bazaarze za 4sd
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość mam, ale torebki kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak już wspominała, kolekcja mi się nie podoba i ze względu na brak sd raczej nic nie zakupię.
    Chyba, że skuszę się na torebkę za sm.

    Folklora

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na Callies Picks cenny są strasznie wysokie.Oprócz torebek i butów zastanawiam się nad kupnem czarnej sukienki z koronką.
    Gruszka12343

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno coś kupię. Super rzeczy na pewno bardziej mi się podobają niż kolekcja LE. Widzę tam kilka perełek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam cztery rzeczy. Może coś jeszcze kupię. Ogólnie kolekcja nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 2 rzeczy z tej dostawy - 4 sukienkę z 1 piętra i 6 sukienkę z 1 piętra, z czego pierwszą dostałam za darmo, a za drugą dałam 4 sd...
    Jak dla mnie za bardzo poszaleli z cenami. Co się zresztą robi coraz częstsze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam nic z tej kolekcji :D Kupię coś, ładne te rzeczy niektóre.

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedyś polowałam na sukienkę z dziurami ,ale nie wiem czy ją kupie...

    OdpowiedzUsuń
  23. rozmyślam cały czas co kupic i już sama nie wiem a wy którą polecacie sukienkę ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wątpię żebym coś kupiła :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne ubranka :) na pewno coś kupię.

    Demcia1223

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie coś kupię jeszcze się zobaczy :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  27. Może na coś się skuszę ale zobaczymy gdyż dostawa nie robi wrażenia :D

    Karolina555

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam mało sd, dlatego nic nie kupię.

    MAGA1994

    OdpowiedzUsuń
  29. Może kupię kilka rzeczy

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  30. Już dawno tak beznadziejnego CP nie było. Nic nie kupię, pierwsza taka kolekcja od dawna. Rzeczy owszem są przyzwoite ale mało funkcjonalne. Buty brzydkie, torebki średniawe. Chyba jedyne co administratorzy chcieli zdziałać tą kolekcją to obniżenie ceny oryginalnych ubrań. Bo faktycznie, oryginalne może bym kupiła, da zarobku oczywiście.
    Jedyne co mi się spodobało to te złote buty, z czerwonym obcasem. Nie są brzydkie, ale cóż? Posiadam je już. Do tego ceny są po prostu.. straszne? Ja nic nie kupię, nie widzę mojej doll w takich ubraniach. Jeżeli ktoś umie je wykorzystać to powodzenia i dużo pieniędzy życzę c:
    MissNatella1997

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupie kilka rzeczy ^^
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupię rzeczy za sm i przymierzam się też do małej czarnej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kupila bym kilka rzeczy gdyby nie to ze nie mam komputera i wszystko wydalam na LE. Najbardziej podobają mi się torebki i buty. Za sukienkami nie przepadam. Zwlaszcza za ta za 65sd xD
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolekcja najlepsza nie jest. Mam z niej pare rzeczy, ale chyba jeszcze kupię z dwa ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jedynie kupie jakieś dodatki, na sukienki żal mi pieniędzy.
    WampirkaOla

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolekcja niby średnia, ale już znalazłam kilka rzeczy dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja tez nie wiedzialam, ze dochodzi w srody, jakos nie zwrocilam uwagi na ten fakt. kupilam prawie wszystkie rzeczy za sm i dwie dukienki, z pierwszego manekina na 1 i sukienke numer 2 z drugiego .

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko fajnie, tylko szkoda, że ceny takie kosmiczne :O
    katiija78

    OdpowiedzUsuń
  39. Planuje zakup 2 par butów,okularów i torebki.
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę się przyjrzeć dokładnie kolekcji, może coś kupię. Szkoda tylko, że tak strasznie drogo.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam cichą nadzieję, że sukienka Balmain nigdy nie trafi do CP :( Ech, metka RARE już nic nie znaczy

    ...Jinny...

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobają mi się botki z ćwiekami. Jednak nic nie zakupię. Rozczarowały mnie rzeczy za sm, są brzydko wykonane...
    facebook99fly

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie powalają...
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  44. nie powalają, choć parę sukienek kupię, ale generalnie uważam że callie's picks jest gorszy od archive

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi dostawa się całkiem spodoba. Widzę tu wile cenności, na pewno kupię dwie pary butów Loboutiona, torebkę Gucci, okulary za sm. c;

    goodlovebest ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Kupiłam parę rzeczy. Cieszę się z powrotu torebki, która kiedyś była HB oraz tej orientalnej z pierwszego manekina ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się nowa dostawa :) AppleSiSi11

    OdpowiedzUsuń
  48. Kupiłam kilka rzeczy :)

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze