piątek, 18 lipca 2014

Hot or Not

W dniu dzisiejszym ocenimy stylizacje użytkowniczek: dosia11, synopsa, kokarda292,  Niciia02 oraz zuzia023. Stylizacje ocenili: koralina2346, MeLolitka oraz Weronikao99.

Dosia11:

koralina2346: Chyba pierwszy raz widzę tak fajne zastosowanie tej sukienki LE. Fajnie komponuje się z tą bluzeczką, choć ja bym zakryła ten pasek z sukienki LE i dała jakiś inny również w kolorze fioletowym. Buty wolałabym w kolorze fioletowym, ale te też ładnie wyglądają, jedne moje zastrzeżenie to co do torebki - albo do wymiany albo chowamy ją za nogę bądź sukienkę, teraz nie prezentuje się najlepiej. Mimo to zostawiam HOT!

MeLolitka: Jest to chyba najlepsza stylizacja w dzisiejszym Hot or Not. Bardzo podoba mi się połączenie bluzki i sukienki. Dobrym pomysłem jest także zostawienie paska kolorowego materiału, do którego idealnie dopasowałaś torebkę. Jedynie drażni mnie położenie torebki, ustawiłbym ją za nogą doll. Reasumując jesteś HOT.

Weronikao99: Ładna stylizacja. Lubię biały, bardzo ładnie dopasowałaś biel z fioletem. Niecodzienna torebka dodaje stylizacji nieco oryginalności, torebka łączy się kolorystycznie z paskiem co daje ładny efekt. Podoba mi się. Daję HOT. 



synopsa:

koralina2346: Szczerze mówiąc niezbyt podoba mi się całość. Widać, że pomysł był ale z realizacją go już troszkę gorzej. Widzę, że miało być letnio, w tym wypadku naszyjnik i buty pasują, ale po co tutaj ta delikatna torebka? Kompletnie nie pasuje do mocnego w kolorze stroju. Jestem pomiędzy, czyli HOT/NOT.

MeLolitka: Patrząc na Twoją stylizację mam mieszane uczucia. Plusem jest to, że wszystko jest dopasowane do siebie pod względem kolorystycznym. Jedynym minusem może być tutaj torebka, która wydaje się być zbyt "delikatna" do takiego outfitu. HOT/NOT

Weronikao99: Letnia, plażowa stylizacja. Nie pasuje mi torebka, reszta jest ładnie dopasowana i podoba mi się. Daję HOT.












kokarda292:

koralina2346: Oprócz tej opaski, mi się dosyć podoba. Ładne połączenie bluzki i spodenki, może blazerek w 100% nie pasuje, ale jeszcze ujdzie w tłumie. W całości tak jak mówiłam wymieniłabym opaskę, buty oraz zdjęłabym bransoletkę z prawej dłoni. W tym momencie jestem na HOT/NOT.

MeLolitka: Patrząc pierwszy raz na ten zestaw pomyślałem, że jest w miarę przemyślany, ale po dłuższej chwili spoglądania na niego dostrzegłem dziwną, futrzaną opaskę (?), która całkowicie nie pasuje do reszty. Zmieniłbym także buty, gdyż te są zbyt połyskliwe. HOT/NOT

Weronikao99: Najpierw pozbyłabym się kapelusza, psuje cały efekt. Potem blazera. Reszta wygląda całkiem fajnie, ładnie dopasowałaś bluzkę ze spodniami. Daję HOT/NOT.






Niciia02:


koralina2346: Nie przekonuje mnie ta stylizacja. Jedyny element który mi się podoba to połączenie bluzki + spódnicy. Reszta dodatków całkowicie do wymiany - NOT.

MeLolitka: Bardzo fajny zestaw, podoba mi się połączenie bluzki i spódnicy, które może się wydawać zbyt proste, jednakże po dobraniu ciekawych dodatków może ulec zmianie w coś interesującego. Dobrym pomysłem było zastosowanie sandałków. Jedynym elementem, który bym zmienił jest bransoleta, która jest zbyt masywna w porównaniu do reszty. HOT.

Weronikao99: Hmm, nie wiem co o tym sądzić. Troszkę za dużo dodatków-kapelusz, tatuaże, bransoletka, sowa... Wszystko jakoś takie ciemne, chociaż torebka jest jaśniejsza i być może miała rozjaśnić stylizację, niespecjalnie mi tu pasuje. Daję HOT/NOT 











zuzia023:


koralina2346: Sama nie wiem co mam myśleć o tej stylizacji. Bardzo podoba mi się połączenie bluzki i spodni, do tego jak postawiłaś na dodatków  kolorze cielistym to nie rozumiem tutaj tej bransoletki, okularów i kolczyków, one są do zdjęcia. Jak na razie HOT/NOT.

MeLolitka: Widzę tutaj kolejny ciekawy, prosty outfit. Zastosowanie prostoty jest tu jak najbardziej na plus. Bardzo fajnie skomponowałas błękitną koszulę i białe spodnie, dzięki czemu mamy wrażenie lekkości. Dobrym pomysłem było także zastosowanie akcesoriów w kolorze nude, oraz srebrnej biżuterii. Jedynymi elementami do których mogę się przyczepić są to kolczyki i okulary, radziłbym wymienić je na jakieś inne, bądź całkowicie z nich zrezygnować. HOT

Weronikao99: Prościutko. Podoba mi się połączenie butów z torebką, pasują kolorystycznie. Nie podobają mi się okulary, kolczyki nie pasują do stylizacji. Ogólnie jest strasznie prosto i nijak, daję NOT









Co sądzicie o naszych ocenach? Zgadzacie się z nimi?
Już za tydzień ocenimy: fifi12fifi, Gerl14, hannah-miley40, heuxx oraz Aleksandra4444.

24 komentarze:

  1. Hot, not, not, hot, not, więc w większości się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W większości ocen się zgadzam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Po części zgadzam się z ocenami, ja bym oceniła tak :hot/not, hot,not, hot, hot/not
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i trzecia stylizacja mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami. Pierwsza stylizacja najładniejsza :)
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi sie pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami. Pierwsza i druga stylizacja są najlepsze c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami, a dziś ogólnie nie najgorzej. Według mnie, najlepsza jest pierwsza i piąta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam sie z ocenami , pierwsza stylizacja najlepsza :)

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z ocenami, pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba
    yoooloo

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z ocenami ;]
    lollita1234

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza i ostatni najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza NOT'
    Druga NOT
    Trzecia NOT
    Czwarta NOT
    Piąta NOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Wami. Pierwsza i ostatnia najlepsza ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety żadna stylka nie trafiła typowo w mój gust, ale nie są takie złe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z ocenami

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  18. Po części się zgadzam z waszymi ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z waszymi ocenami oraz ocenami ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 I 4 PRZYPADLY MI DO GUSTU ;D
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się tylko druga.
    klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  22. Sądzę że wasze oceny są jak najbardziej trafne. Zgadzam sie z nimi.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze