środa, 6 sierpnia 2014

FEVER - LOOKBOOK - część pierwsza



31 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje ;) Najbardziej spodobała mi się 2 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje mistrzowskie, ciężko wybrać najlepszą *.*

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje, najbardziej podoba mi się druga i trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne stylizacje! Druga najbardziej spodobała mi się ostatnia.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne stylizacje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne *.* Najcudowniejsza jest 3 c;
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne stylizacje. Druga jest bezkonkurencyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne stylizacje, naprawdę ciężko wybrać, która jest najlepsza.*.*

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 i 3 - świetne :)


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wpięłaś skórzane rękawy do kurteczki khaki, rewelacyjnie to wygląda, nie mogę się napatrzeć :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 najbardziej mi sie podoba :)
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm, zakochałam się~

    anika258Love

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 jest najlepsza, super dopasowanie rękawów do kombinezony, w sumie super one są uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również genialne stylizacje, zgadzam się, że 2 najlepsza :) AppleSiSi11

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje takie ładne, że nie umiem wybrać tej najładniejszej ☺. Chyba jednak jest to druga, bardzo podoba mi się wykorzystanie tych rękawów.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie się prezentuje ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje, szczególnie druga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo łądne stylizacje, na pewno się zainspiruje nimi


    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje. Druga to mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne stylizacje.Zdecydowanie 2 stylizacja jest najlepsza !
    Gruszka12343

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga *o* Też kupiłam te dwie rzeczy z myślą o ich połączeniu ;D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne stylizacje, druga wymiata! :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne stylizacje, zarówno druga jak i trzecia bardzo mi się spodobały.
    Widać, że jesteś kreatywną jak i oryginalną osobą, świetne wykorzystanie rękawów w 2 Outfitcie.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne stylizacje podoba mi się stylizacja 1

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza stylizacja >

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne stylizacje, każda ma w sobie coś co przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacje jak zawsze genialne, jednak moją uwagę najbardziej przykuła druga - ciekawe wykorzystanie rękawów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Druga stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze