czwartek, 4 września 2014

Makijażowe triki (5)

Straszny wstyd, ale nie do końca zrozumiałam drugą propozycję z poprzedniego postu, którą przesłała użytkowniczka Alocohc. Wydaje mi się, że chodziło o produkty o nazwie Shadestick, czyli cienie do całej twarzy w kredce. Jeśli nie to trudno, postów nigdy zbyt wiele.

Postanowiłam kupić odcień o wdzięcznej nazwie Moondust Shadestick (drugi na pierwszej stronie w sklepie). W swojej kosmetyczce miałam jeszcze inny, biały, więc postanowiłam coś wyczarować.

Muszę napisać, że po raz pierwszy używałam tych produktów. Na dodatek mam zepsutą myszkę, kursor lata mi po całym ekranie (koniecznie muszę kupić nową, ale wciąż nie mogę się za to zabrać).



Na początku zajmiemy się cieniowaniem nosa. Muszę przyznać, że ja zawsze nakładam cienie ze Stardesign Hair, bo to zdecydowanie mniej pracochłonne. 

*Na screenie policzki nie są pomalowane, więc twarz może prezentować się trochę dziwnie.



 Całość podzieliłam na 6 kroków. 

1) Środkową część nosa pokryłam białym Shadestickiem.
2) Na "skrzydełkach" stworzyłam delikatne kontury, używając ciemniejszego cienia.
3) Ciemniejszym cieniem namalowałam dwie pionowe kreski. 
Jeśli nie zależy Wam na wąskim nosie to możecie zatrzymać się przy 3 kroku!
4) Białym cieniem pokrywamy górną część naszych pionowych kresek.
5) Czas na zwężenie nosa, robimy to ciemnym cieniem.
6) Dodajemy trochę więcej cieni, tak aby efekt był widoczny z daleka. Dodatkowo lekko przypudrowałam nos po bokach (zwykłym, jasnym pudrem z Dot).


A tak nasz nosek prezentuje się na tle całej twarzy:


POST BĘDZIE MIAŁ SWOJĄ KONTYNUACJĘ!
NIE CHCIAŁAM ABY BYŁ ZBYT DŁUGI.

(Spróbuję jeszcze wycieniować policzki, obszar wokół oczu, być może nadać jakiś kształt całej twarzy, zobaczymy co mi wyjdzie).


26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wyszło!
    Anyway, ktoś jest zainteresowany kupnem LE Laguna Peplum Skirt? Chcę tylko 79sd (w starbazarze "chodzą" minimalnie za 100sd). Zainteresowani proszę zaglądać na bazarek my_drive_531 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie to to jakos dziwnie wyglada :p

    Ulolla7

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż sama musiałam spróbować :) Mi nie wyszło, ale praktyka czyni mistrza, hah :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatne bardzo, ostatnio próbowałam zrobić coś takiego ale kompletnie mi nie wyszło :/
    gosiak1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystalam, bardzo przydatne :)
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, bo nie wiedziałam jak to za bardzo zrobić, teraz już wiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skorzystam, jak będę zmieniać doll ;) Świetny post !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny , jak już kupię co trzeba na pewno skorzystam :)

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny . Jak będę miał jakieś " wolne " sd to na pewno kupię kredki . :)

    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, z daleka to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wycieniowany, ale na razie nie jest mi to potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomocny trik, skorzystam :)


    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba tez wole cienie ze stardesign,choc nie powiem takie cieniowanie robi wrazenie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny nosek sama postaram się go odtworzyć :) czekam jeszcze na następne posty ;)
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wycieniowane, podoba mi się. postaram to odtworzyć :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post, na 100% mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od baardzo dawna cieniuję Shadestick'ami twarz, ale mam na to swój własny sposób. Ciekawy post i bardzo przydatny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam za mój stosunkowo niezrozumiały komentarz, jednak domyśliłaś się o jakie cienie mi chodziło.
    Co do samego postu, nos moim zdaniem prezentuje się świetnie po takim cieniowaniu. Czekam z niecierpliwością na kontynuację. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupię sobie jakieś Shadestick's i pokombinuję, poradnik świetny jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie zrobiony, na pewno skorzystam, z tym że tylko do trzeciego kroku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie to wygląda.Czekam na następny post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem bardzo przydatne. Również czekam z niecierpliwością ;D zuzameduza

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze