czwartek, 9 października 2014

Nowa Kolekcja Callie's Picks

Dziś w StarPlazie pojawiła się nowa kolekcja Callie's Picks Issue no.26. Zdziwiłem się, bo powinna pojawić się wczoraj. Jej tematem jest Sztuka Kontrastu - tutaj między kolorem białym a czarnym. Ceny rzeczy wahają się między 5sd a 40sd, dostępne jest także cztery rzeczy za starmonety. W kolekcji możemy znaleźć kilka rzeczy Chanel, beret z Voile Holiday Boutique. Na szczęście Callie tym razem była łagodna i nie zniszczyła cen żadnych perełek. Kolekcja podoba się Wam? Kupicie coś?

21 komentarzy:

  1. Bluzka z Coco jest piękna *_*, ale jak na złość zabrakło mi stardollara.
    Nina248

    OdpowiedzUsuń
  2. taka sobie ta kolekcja....podobają mi sie tylko białe szpilki i torba na łańcuszku,ale cena torby jest gigantyczna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. ugh, mam bluzkę z chanel, kupiłam 2 razy drożej... AppleSiSi11

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka z Chanel - moje marzenia się spełniają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem szczęśliwa ponieważ posiadam drugi fason bluzki Chanel lecz z tej samej kolekcji! :D Uff, haha :D Ogólnie kolekcja bardzo ładna, z klasą. Jednak reklama z poczty... (zostawię to bez komentarza). Chanelka- strasznie drogą jak na CP! Mimo to nie podoba mi się ponieważ wygląda na niewiarygodnie dużą, i swoją jakością (dobra jakością), gryzie mi się z innymi ubraniami :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby dlaczego ta torebka miałaby być tańsza?! Ona w sklepie tribute kosztowała 40sd a w bazarze niemal nikt nie chciał jej sprzedać taniej, niż za 250sd, a tu, jak zwykle, narzekania - tego jeszcze brakowało, aby rzeczy dochodzące w Callie były tańsze, niż oryginały...
      My_drive_531

      Usuń
  6. Kupiłabym top Chanel, ale nie będę przepłacać xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... a czy mi się wydaje czy właśnie top chanel ze swoją oryginalną metką nie był taki drogi co teraz z CP? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż mi jakąkolwiek rzecz, która w Callie jest tańsza od oryginału... kasa ma się zgadzać.
      My_drive_531

      Usuń
  8. Myśle, że coś kupię, a kolekcja nawet ładna :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam bluzkę Chanel (płaczę), kapelusz Alice + Olivia (płaczę), ale jest kamizelka z Fallen, której szukałam intensywnie w Bazarku ostatnimi czasy (cieszę się).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja nie podoba mi się - większość rzeczy już mam, a reszty nie chcę mieć (prócz kamizelki z Fallen Angel). Kolekcja weszła z opóźnieniem, więc to, że dodali jedno piętro tak marnych ubrań jest ogromnym rozczarowaniem...
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja średnia, nie widzę nic co by mnie zachwyciło, ale na pewno coś kupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja jest średnia, mam kilka rzeczy, podoba mi się czarny płaszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupilam 4 rzeczy. Kolekcja jest srednia:D
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulka z Chanell jest dosyć droga,ale i tak ją kupię,t-shirt w czarne paski i czarną torebkę pewnie też.Posiadam też kilka rzeczy z tej kolekcji ;')
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  15. kolekcja jest moim zdanie udana ;>
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem nic specjalnego. Nie mam zamiaru kupna jakiejkolwiek rzeczy z tej dostawy.

    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupię dwie rzeczy, ale szalu nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze