wtorek, 14 października 2014

Nowy szablon- StarDesign Fashion

W StarDesign Fashion pojawił się nowy szablon. Jest nim bluzka z rękawami i dekoltem w koronkę. Jej koszt wynosi 10sd, czyli nie tak bardzo dużo. Ja osobiście jej nie kupię, gdyż nie podoba mi się jej cieniowanie, lecz warto podkreślić,że całość nie wygląda tragicznie.
  Podoba wam się? Zaprojektujecie ją?

___
20 sd na zakupy w Pretty n'Love otrzymuję AnaM199 gratuluję! Masz 48h po zgłoszenie się w mojej KG (anetka9995) po nagrodę

UWAGA
Doszłam do wniosku, że co 2/3 dni będę wybierała jeden post, z którego nagrodzę 1-3 osoby, które go skomentowały i otrzymają one sd lub dany ciuszek (zależnie od postu), także zachęcam do komentowania wszystkich postów:)

22 komentarze:

  1. Zdecydowanie jej nie kupie - pomijając fakt, że nie szczególnie przepadam za ubraniami z Design Studio, uważam, że bluzka jest kiepsko wykonana i nienaturalnie ułożona - niby ma krój babydoll, ale jednak zwęża się w okolicach talii, a potem znowu dół układa się w zakładki... W realnym świecie taki krój jest niemożliwy (takie fałdy materiału jak tutaj powinny nadać bluzce kształt trapezu a nie klepsydry).
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się, jest słabo wykonana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamierzam kupić, projektować, w ogóle nie zwracam uwagi na projekty ze Design Studio. MOŻE spodoba się fanom jakiegoś gotyku- bo styl bluzki mi takowy przypomina. A z resztą cieniowanie jest straszne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się, choć krój i wzór fajny, cieniowanie mnie zawiodło.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się. Całość nie jest najgorsza lecz raczej do niczego mi się nie przyda. Ta 'koronka' jak dla mnie jest okropna.

    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest ok ,ale nie przyda mi się.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi sie, napewno nie kupie.
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio mi się podoba, ogólnie nie jest zła, ale wykonanie koronki pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebrzydka, ale nie będę projektować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może coś zaprojektuję :3
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest ta bluzka! Kojarzy mi się z gotykiem, sama nie wiem czemu :)
    suzie4994_bvb

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł na bluzkę był świetny, jednak wykonanie już nie wyszło świetnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam projekt wygląda nieciekawie, ale już uszyty wygląda lepiej :)


    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie wiem, może go kupię jak znajdę za 2 lub 3 sd.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka sobie , nie kupię.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się, wygląda sztucznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bluzka jest bardzo brzydka ale jest także sztuczna więc na 100% jej nie kupię ani nie zrobię widziałam bardzo dużo ładniejszych ubrań za parę sd a nawet za sm :(

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze