wtorek, 14 października 2014

Up&Down

YOUNG HOLLYWOOD Miranda At Met Ball
Śliczna biała sukienka z pierwszej kolekcji YH. Jest jej tylko 1000 sztuk co oznacza, że nie każdy może ją posiadać. Aktualnie jest nie do zdobycia w starbazaarze. Wycenia się ją na ponad 4000-5000sd!
YOUNG HOLLYWOOD Hollywood Skirt
Następna perła pierwszej kolekcji YH. Odkąd pojawiła się w starbazarze jej wartość błyskawicznie rosła! Nic dziwnego.. jest bardzo uniwersalna i pasuję praktycznie do wszystkiego. Tak jak Miranda At Met Ball nie do zdobycia w starbazarze. Nie znam osoby, która nie chciała by jej posiadać w swojej kolekcji. Jej wartość wycenia się na grubo ponad 5000sd!
LIMITED EDITION Patent Cage Bag
Koszyczek z 3 kolekcji LE.. Jak każdemu wiadomo praktycznie większość rzeczy z 3 kolekcji jest warta mnóstwo stardollarów, jednak ten model jak i jej odpowiednik w niebieskim kolorze zasypują cały starbazaar niedużymi sumkami jak na tak stary dodatek! Nie wiem czym jest to spowodowane.. może tym, że nie pasuję do większości ubrań? Możemy go zdobyć w cenie 250-600sd.
LIMITED EDITION Maui Resort Sweater
Słodki sweterek LE w pastelowych kolorach. Mi osobiście się on bardzo podoba. Można było go jeszcze  niedawno kupić w starplazie. Sprzedał się szybko jak na dość wysoką cenę, gdyż 130sd to nie jest wcale mało i nie każdy mógł sobie na niego pozwolić. Jednak, gdy trafił do starbazaaru można go było na wejściu spotkać w dość niskich cenach, bo nawet i niższych niż w samym sklepie! Jego aktualna wartość sięga od 100-250sd.
Posiadacie którąś z tych rzeczy? Podoba wam się post?

Teraz mam pytanie dt. tego czy chcielibyście widzieć tu wyceny cennych ubrań czy takich, które można zdobyć w starbazarku bez problemu? Jeżeli komuś zależy na wycenie jakieś konkretnej rzeczy niech wklei pod postem zalinkowany screen.

33 komentarze:

  1. Prosiłabym o wycenę tej narzutki :)

    http://1.bp.blogspot.com/-atki5ockVwo/VDz2YiSo5OI/AAAAAAAARy0/R3TsrxR31pY/s1600/lollo.png

    Jest z PPQ "PPQ Blush Overcoat"

    ~Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma żadnej z tych rzeczy

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśle, że fajnie by było by jedna rzecz była właśnie w stylu jak dzisiaj- a druga taką jaką możemy bez problemu znaleźć w Bazarze, zawsze by był to jakiś pomysł w co warto inwestować, a w co nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://bankfotek.pl/view/1801228

    Mogłabyś wycenić te 2 rzeczy :)?

    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie posiadam zadnej rzeczy, dluga spodnica jest swietna :P
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem jak można dać 5000 sd za jedną rzecz na Stardoll... Dziwi mnie, że biała sukienka z YH jest aż tyle warta, ja nie dałabym za nią nawet 100 sd, nie lubię tego typu sukienek. Z tej grupy artykułów posiadam jedynie koszyczek z LE i jestem z niego bardzo zadowolona, te koszyki to chyba moje ulubione torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tylko koszyczek, kupiłam za jeszcze śmieszniejsze pieniądze i w sumie racja że do niczego się nie nadaje :) spodniczke za to bym chciala!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko sweterek. Kupiłam za 100 sd więc uważam, że dobra cenka :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wykonalas post :* Spódnica i sukienka są cudowne. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam sukienkę YH, nie wiedziałam, że jest warta aż tyle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny z zagranicy (kolekcjonerki) dadzą Ci możliwe, że nawet więcej, bo kiedyś miałam dwie oferty warte uwagi.. niektórzy może i dali by z 20-50€ ale to trzeba szukać osoby ,która jej poszukuje

      Usuń
  11. Szczerze mówiąc nie dałabym za te dwie pierwsze rzeczy nawet tych 600sd - obydwie można zastąpić tańszymi odpowiednikami (mam bardzo podobną spódnicę z Windows od the World, o ile się nie mylę). Koszyczek chciałabym mieć (jakoś wcześniej nie zwróciłam na niego uwagi) a sweterek jest nie brzydki, jednak nie przypadł mi do gustu.
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wowk tyle sd za tą spódnicKę!
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow drogie rzeczy z YH! Uroczy jest ten sweterek z LE :')
    suzie4994_bvb

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja koleżanka ma świra na punkcie YH i ma sukienkę i spódnicę.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest śliczna, ale takie kwoty za ubrania w jakieś grze ?! Szkoda kasy ...

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiedziałam,że ciuchy na stradoll mogą tyyyyyyle kosztować
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym tylko maxi mieć, a pierwsza sukienka ładna, ale żeby tyle dawać to lekka przesada już.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja osobiście wolę ubrania, które łatwo zdobyć w SB
    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń
  21. Straaasznie drogie :o
    Nie kupiłabym za tyle jednej rzeczy... :D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie rozumiem fenomenu pierwszej sukienki YH, według mnie jest kiczowata. Podoba mi się za to druga spódnica oraz ostatni żakiet, jestem szczęśliwa, że jego cena spada.

    OdpowiedzUsuń
  23. prosiłabym o wycenę tych rzeczy
    http://www.bankfotek.pl/image/1802246
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  24. nic nie mam, a chciałabym spódnicę

    OdpowiedzUsuń
  25. Cena pierwszej sukienki to chyba jakiś żart jest ona kiczowata i bardzo mało przydatna dałabym za nią jakieś 300 sd bo i tak bym jej nigdy nie założyła. Spódnica fajna ale cena to także wielka przesada za nią bym dała z 1000 sd nie jest jakaś fenomenalna ale i tak fajna :) Koszyczek z LE fajny ale mi się nie przyda :) Sweterek z LE taki słodziaśny :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze