poniedziałek, 24 listopada 2014

Nowe B.Bizou

W B.Bizou pojawiła się właśnie dostawa, która zajęła jak zawsze - jedno piętro. Ceny wahają się od 7sd do 22sd, a oprócz tego znajdziemy 2 artykuły za sm oraz jedną wyłącznie dla SS. Kolekcja jest super. Niektóre ubrania są świetnie zrobione. Polecam wam zgniło-zieloną kurtkę, płaszcz za 22sd, pikowany, granatowy płaszczyk za 15sd, koszulę i spodnie za 15sd i szalik za 9sd. Kolekcja podoba się Wam? Kupicie coś?

Jak dla mnie, to dziwne, że kolekcja weszła do StarPlazy o takiej porze.. Zauważyłem to dzięki reklamie, którą dostaliśmy na stardollowe skrzynki.
Obrazek nie chce sie załadować ;/ Tzn. ładuje się, ale nie wyświetla.

16 komentarzy:

  1. Zdążyłam już obejrzeć nową kolekcje i w sumie nie jest zła. Najładniejszą rzeczą z całej kolekcji jest ta kurtka *0* ( kolor oliwkowy ? )
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja mnie bardzo zaskoczyła, w sensie, że weszła do starplazy o tej porze.
    Sama kolekcja nie za bardzo mi się spodobała, moją uwagę przykuły dwie rzeczy a mianowicie koszula, oraz szalik. Koszula jest uniwersalna, podoba mi się w niej to, że jest krótka. Natomiast szalik, jest bardzo ciekawy, ma fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio mi się podoba całość, jednak każde ubranie z osobna ma w sobie coś ładnego... Najbardziej podobają mi się koszula (krótka) jeansowa oraz ten różowy sweter. Te rzeczy są z resztą najlepiej wykonane, w ogóle ostatnio nie podobają mi się te ubrania :c ... Mogłabym jeszcze do "must have" tej kolekcji dorzucić faktycznie ciekawy szalik, jednakże ja nie używam ich często i raczej go nie zakupię :)
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się dostawy do Bizou, ale przyznam, że mile mnie zaskoczyła. Zwróciłam uwagę na przede wszystkim ciemnooliwkową kurtkę, podkolanówki w kratę oraz na czarne, luźne spodnie za sm, które zdążyłam już kupić. Żal mi, że z tymi kotami nic lepszego jakościowo nie ma.
    Kolekcję też zauważyłam poprzez reklamę w skrzynce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś tak się zdziwiłam gdyż jakoś nie spodziewałam się dzisiaj żadnej kolekcji ale jednak fajnie że Bizou doczekało się nowych ubranek. Całkiem fajna kolekcja kupiłam jak na razie dżinsową kurteczkę i szary szalik ale myślę nadal nad zakupem podkolanówek ( mam do nich słabość w prawdziwym życiu ) Oliwkowej kurtki ( bardzo uniwersalna ) i czarnych spodni za sm ( tanie a fajne ) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę taką kotkową spódniczkę w realu! (*o*) Uwielbiam takie odjechane rzeczy ;) Dotychczas zdążyłam juz zrobić lekkie zakupy, planuję jeszcze zakup szalika i zastanawiam się nad zakupem butów za SM.
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam upatrzone 4 rzeczy. Wykonanie ubrań zadowalające, ale kroje nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja jest świetna :D Wiele rzeczy mi się spodobało i jak tylko będę miała odpowiednią ilość sd to je zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubrania bardzo dobrze zrobione. Niestety znów mam brak sd.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam na razie tylko rzeczy za sm. Zainteresowała mnie jeansowa krótka koszula i różowy sweterek.
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  11. na razie kupiłam ten długi płaszcz i czarne spodnie za sm,jeszcze podoba mi się spódniczka w kolorze militarnym,koszula za 15 sd i szalik

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja jest trafna trzeba przyznać. Jednak niektóre rzeczy nie przypadły mi do gustu. Zakupiłam płaszcz oraz spodnie wyglądające na dresowe oraz jeansową koszulę :)


    Karolina555

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja jest trafna trzeba przyznać. Jednak niektóre rzeczy nie przypadły mi do gustu. Zakupiłam płaszcz oraz spodnie wyglądające na dresowe oraz jeansową koszulę :)


    Karolina555

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie kolekcja słaba, rzeczy źle wyglądają na doll, spodnie za sm niby nie są złe, ale też tak dziwnie wyglądają i będą trudne co do tworzenia stylizacji. Jak dla mnie jest tu baardzo mało rzeczy godnych uwagi

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja średnia, nie wiem czy coś kupię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze