niedziela, 16 listopada 2014

Organizacja

Ostatnio zauważyłem, że na blogu już od dawna panuje monotonia... Cieszę się jednak, że wciąż jest z nami wiele komentatorów, i że wspieracie nas w pracy dla was. Za to chciałbym podziękować.

Najważniejsze pytanie dla was, dla którego piszę ten post :

Co chcielibyście na blogu? Może pragniecie jakiejś zmiany, a może macie jakieś pomysły, które usprawniłyby działanie bloga i milej by się wam tutaj wchodziło?

Chciałbym abyście wyrazili swoje zdanie, może napisali jakieś żale, co robimy źle. :)
Zależy mi na zdaniu nie tylko komentatorów, ale też osób, które wchodzą tutaj i czytają bloga, ale nie komentują. Może znajdziecie 2 min na wyrażenie opinii. Dzięki wam będziemy wiedzieli co zrobić, abyście mogli tutaj zostać i mieć na czym zawiesić oko.
Czekam na wasze opinie. Kiedy tylko znajdę wiele czasu posprzątam bloga i zajmę się nim głębiej. Muszę jeszcze nabrać trochę doświadczenia. Możecie wywnioskować, że przejmuję bloga i postaram się aby cały czas świetnie funkcjonował. :)

51 komentarzy:

  1. No więc zacznę może od wyglądu bloga, nie podoba mi się ta zieleń, jakoś tak ciemno jest :)
    Następną rzeczą, brakuję mi na blogu stylizacji, samych lub coś w stylu stylizacje zachęcające do kupienia czegoś z nowej dostawy. Lubię stylizację na blogach. Również makijaż dnia mógłby powrócić, wymaga to wielu redaktorów, jednak dział bardzo mi się podobał. Jak na razie to tyle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mi się przypomniało, oczywiście nagłówek z Hot najseksowniejszym modelem Mateuszem Magą :)

      Usuń
    2. jak dla mnie wygląd bloga jest cudowny, a sam nagłówek wprost mistrzowski! uwielbiam tą kolorystykę i klimat :)

      Usuń
  2. Może jakieś ciekawe działy? Np. Subkultury, jest ich na prawdę bardzo dużo. Każdy post w tym dziale zawierałby jakieś informacje o danej subkulturze + kilka przykładowych stardollowych stylizacji. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to też dobry pomysł :) Stylizacje z danymi stylami + opisy. To mogłoby być ciekawe.

      Usuń
  3. Zgadzam się z DancerMarika. :) Brakuje stylizacji, makijaży, a to podstawa, która wcale nie jest nudna! :) Nagłówek piękny, ale kolor przewodni (zielony) nie podoba mi się... Ciekawy byłby wieloetapowy konkurs, np. blogowe mini-msw! O to, byłoby mega :o Naprawdę :) Outfity mogłyby się pojawiać chociaż 2 razy w tyg., makijaż raz. Mógłby się pojawić dział (wymyślam nazwę teraz, na szybko): "Na wzór tęczy", tzn. stylizacje w danym kolorze.
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie brakuje przede wszystkim makijażu dnia, ale z tego okresu, kiedy zajmowało się nim kilku redaktorów i pojawiał się niemal codziennie. To był jeden z najmocniejszych punktów tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. brakuje mi postów o stylizacjach i makijaży ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi brakuje tutaj postów, prawie codziennie jest tylko "Zdobycz Dnia" ...
    Na blogu brakuje mi jakiś makijaży, stylizacji czy postów tematycznych ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. przydałyby się stylizacje, hot or not, quizy i loterie, posty tematyczne...

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem że wszyscy już to napisali ale fajnie gdyby pojawiły się takie działy jak:
    -stylizacje
    -make-up
    -oceny apartamentów
    -może jakiś konkurs jak napisała koleżanka bibbi96 takie blogowe MSW albo Top model ^^
    jestem pewna że blog był by lepszy z tymi oto działami. Oczywiście to tylko moje głupie propozycje ale mam nadzieje że cos z tego się uda (szczególnie MSW bloga hahah)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chciała zwykłe stylizacje :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do moich konkursów przepraszam za opóźnienie, ale myszka się zepsuła i nie mam dostępu do komputera w ogole

    OdpowiedzUsuń
  11. No więc tak ja mam parę propozycji i mini uwag.
    *Brakuje mi świeżości, ostatnio robiliście casting i do waszej redakcji dołączyła tylko jedna osoba i to jeszcze od nowości, ale nie dziwię się bo stawiacie bardzo duże wymagania.
    *Od dłuższego czasu u was tylko nowości i zdobycze dnia na blogu nic się nie dzieje, jesteście blogiem, który ma nie wiele działów, a są one zachętą dla czytelników.
    Proponowałabym:
    Wnętrze Tygodnia
    Pojedynek Doll
    Metamorfozy (nie ma ich od kilku miesięcy)
    Stylizacja Dnia lub Tygodnia
    Brakuje Podsumowania Tygodnia, które od jakiegoś czasu zaniedbujecie
    Imprezy Blogowe
    Inspiracje modowe na Stardoll
    Pogawędki z... (Posty, w których rozmawia się na dany temat, a osoba która piszę najwięcej i odpowiada ciekawie wygrywa sumę sd lub jakieś ubrania, posty odbywające się co tydzień. Jeżeli jesteście zainteresowani mogłabym zająć się tym działem, mój maila julia.serek1@gmail.com lub moja kg JuluskaDisney)
    Niczym gwiazda na Stardoll
    *Jeżeli chodzi o wygląd uważam, że jest ciekawy i podoba mi się, ale można by stworzyć taki typowo Stardollowy wygląd, który na pewno zwróciłby uwagę, próbuję zasugerować taką rekonstrukcję bloga
    *Zapomnieliście o niektórych konkursach, które prowadziliście m.in. o projekt miesiąca.
    *Proponuję, zastosowanie takiego widgetu, który liczy ile kto komentował, myślę że jest to łatwiejszy sposób wyłonienia czytelnika miesiąca i jest to bardziej sprawiedliwe.
    *Rzadko kiedy organizujecie partnerskie konkursy, uważam że są wtedy ciekawsze i są niesamowitą rozrywką.

    Ale mimo to, wasz blog naprawdę jest świetny, bo wkładacie w niego wiele pracy i serca, tylko po prostu czasami czegoś brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do liczenia komentarzy, uważam, że nie liczy się liczba komentarzy, każdy może je nabijać dwoma lub trzema słowami, tylko po to żeby wygrać. Według mnie liczy się ich "jakość" nie ilość :)

      Usuń
    2. Również sądzę, że nagradzanie ilości, a nie jakości komentarzy byłoby bardzo nie mądre - jaki pożytek płynie z komentarzy typu "nie kupię", "kupię", "może być"? Nagradzać warto osoby, które mają nieco więcej do przekazania...
      My_drive_531

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Podsumowanie tygodnia od przyszłej niedzieli będzie się już pojawiać regularnie.

      Usuń
    5. Zgadzam się a wtedy dodatkowo moje komentarze były by nie liczone w połowie gdyż dodaje z innych kont np na telefonie z tego a laptopie z _E_L_I_Z_A_

      A wiesz nie chce stracić gdyż każdy mój komentarz jest dobrze rozbudowany :)

      _E_L_I_Z_A_

      Usuń
  12. Mi strasznie brakuje postów z makijażami, stylizacjami, artykułami. Może przy okazji świąt jakieś fajne świąteczne outfity, np. w wersji dla ss i nie ss.

    duhats

    OdpowiedzUsuń
  13. Posty ze stylizacjami był fajne. Jakieś może luźne posty do pogaduszek? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze - pogrupować, przejrzeć i uporzątkować listę partnerów, gdyż niektóre z tych blogów po prostu już nie funkcjonuje. Po drugie fajnie by było zobaczyć więcej postów typu inspiracje modowe, makijażowe itp. Fajne by było wprowadzić jakieś urozmaicenie np. coś o stardoll, historii stardoll, historii ubrań na stardol, coś w ten design. To chyba najważniejsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Może częściej ciekawsze wyceny gdyż to mój ulubiony dział. A może wybrany przedmiot i osoby będą mogły wysyłać prace i będzie głosowanie i dla wygranego 15 sd co tydzień. Oraz można by zakończyć zaległe konkursy ( są one 2 ). Także mało się tu dzieje trochę nudno czasem ale to i tak mój ulubiony blog.

    _E_L_I_Z_A_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I może więcej redaktorów żeby jakoś zapełnić wszystko :) sama z chęcią bym się zgłosiła :)

      Usuń
  16. Właśnie chciałem do kogoś z adminów pisać, że blog wpada w monotonię :') Artur you're my brain?
    1. Dyskusje, please, dyskusje!
    2. Ktoś wyżej pisał pojedynki doll, bardzo fajny pomysł ;)
    3. Dyskusje
    4. Stylizacje, dział "Trendy" bodajże się fajnie czytało. :p
    5. Dyskusje
    6. imprezy Blogowe, też ktoś już pisał.
    7. Na święta wymagam wręcz jakichś ciekawych atrakcji (nie chodzi mi o nagrody, wystarczą mi dyskusje xD)
    8. Na święta wymagam także tinychaty :*
    9. Dyskusje.
    10. Lubię konkurs "Walki Stylistów", ale wiem jakie koszty on oznacza więc proponuję uproszczoną cotygodniową wersję tego konkursu :)
    11. Dyskusje :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do dyskusji - na Undearneath Stardoll (blog zagraniczny) dopóki nie czepiali się off topów blog miał ponad 1000 komentarzy dziennie, gracze dzielili się swoimi uwagami, zamieszczali swoje stylizacje z rzeczami z najnowszych dostaw, pokazywali swoje projekty, reklamowali bazarku (ale nie tak, jak tu "dużo rzeczy" - wrzucali screen albo wprost pisali nazwy), po zmianie, gdy zakazano offtopów, blog niemalże zdechł. Zamiast 1000 komentarzy jest ich 20-30 (chyba, że nadchodzi jakaś limitowana kolekcja).
      My_drive_531

      Usuń
    2. Także popieram dyskusje - np. to co ostatnio Anetka zrobiła było bardzo fajne!

      Usuń
    3. Zapomniałeś napisać o Dyskusjach :D

      Usuń
  17. Mi osobiście brakuje poradników dotyczących tego, co warto kupić z najnowszych kolekcji. Nie sądzę też, aby dobrym pomysłem było zrezygnowanie z działu "nowości", bo są ludzie, którzy częściej zaglądają na bloga, niż do gry. Poza tym sądzę, że dobrym pomysłem jest dział o "alternatywnej" modzie, który to już poprzednim razem zaproponowałam.
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że z nowości nie zrezygnujemy. Głównie blog na tym polega, że mają być tutaj nowości. :)

      Usuń
  18. Mi brakuje postów up&down i co warto kupić z najnowszych kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Blog sam w sobie jest bardzo ciekawy, chociaż gdyby pojawiały się posty z stylizacjami na dany tydzień , poradniki co warto kupić z najnowszych kolekcji było by świetnie


    Karolina555

    OdpowiedzUsuń
  20. Nowe działy! Np. ,,co warto kupić'', albo to, co Kaci dodawała. Makijaże dnia były super, Artur.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm, ja chciałabym tutaj zdecydowanie inne działy, np. makijaż tygodnia, jakieś ocenianie apartamentów, stylizacji, metamorfozy, coś z innej beczki czyli tak jak już ktoś napisał, posty o subkulturach - bardzo ciekawe. Wiadomo że do tego potrzeba redaktorów, więc proponuję casting :)
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja sie wypowiem na ten temat.
    Procz Zdobyczy Dnia, Weekendowego Bazarku i nowych dostaw w ciagu tygodnia na blogu nie pojawia sie zupelnie nic :")
    1. Nowe dzialy, np. (kiedys chyba bylo) jak zrobic cos oryginalnego, by Twoja dolka sie wyrozniala, czyli kombinacje butow, spodni, koszulek itp.
    2. Wskasowki dotyczace jak funkcjonowac na stardoll, jak ubierac sie, by wygladac schludnie itp.
    3. Dyskusje/pogaduszki/rozmowki, by blizej sie poznac, porozmawiac/dowiedzec sie czegos o sobie :)
    4. Cotygodniowe konkursy-makijaz, stylizacja :)
    5. Cotygodniowe inspiracje, czyli co ciekawego sie dzialo, co bylo przelamowe w historii :)
    6. Stylizacje.
    7. Stylki z ubraniami z nowych dostaw.
    8. Pojednki doll, apartament, twarz, stylka.
    8. Trendy (wg. najlepszy dzial)
    Wyglad jest ok, ktos wyzej wsponial, by uporzadkowac liste partnerow.
    Przy okazji chce dodac, ze wasz blog BYL gigiantem, a teraz poprostu stacza sie w dol. :")
    ps. jesli chcecie moge oddac pare ciuszkow na jakas loterie lub cos :')

    samanta070

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam kilka pomysłów. Jak uda mi się wszystko zebrać w logiczną całość na pewno je przedstawię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi pasuję prawie wszystko. Tyle że może.. za długo trzeba czekać na ubrania na blogowym koncie. Ale to da się wybaczyć. Ale tak poza tym wszystko mi pasuje.
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno brakuje samych stylizacji, bardzo podobał mi się również dział prowadzony przez Kaccunię tanie(u)branie, świetne to było! Wiem, że nie da sie zrobić tego tak świetnie jak ona to robiła, ale warto spróbować.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie brakuje postów o modzie, ze stylizacjami. Zawsze mi się na nie miło patrzyło, teraz praktycznie ich nie ma. Słaba jestem w wymyślaniu nowych rzeczy, przywróciłabym choćby Up&Down (bo chyba dawno nie było, przynajmniej nie kojarzę), HoN, Co warto kupić itp.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak jak większości brakuje mi poradników typu co kupić z najnowszej dostawy c:

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzadko komentuję, ale się odezwę :D Przede wszystkim brawo dla Anetka9995, bo był tydzień (?), kiedy to chyba tylko ona wstawiała posty! No przecież taka sytuacja jest wprost niedopuszczalna na tak dużym blogu! Jeśli brakuje Wam redaktorów to chyba warto przeprowadzić casting...
    Było tyle świetnych pomysłów, a wszystko się rozeszło...
    1) stylizacje z nowymi kolekcjami - jak to możliwe, że ich nie ma?
    2) codzienne makijaże (no może chociaż tygodniowe!)
    3) co z artykułami przesyłanymi przez użytkowników?
    4) artykuły okołostardollowe: moda, wnętrza, trendy
    5) miały być oceny szaf i oceny styling studio - nigdy nie doczekalam się swojej kolejki, a bardzo żałuję.
    6) wyceny, wyceny... kontrowersyjny temat ;) ale był ciekawy do poczytania. (tylko wtedy proszę, nie "spadła cena, bo doszło do callie's picks")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawiązując do "6" puntu - informacja o tym, że jakaś rzecz już była w CP jest cenna, zwłaszcza gdy chcę coś kupić, wtedy poluję na tańszą podróbę ;) Nie jestem typem, który ceni zwykłe metki (szczególną wagę przywiązuję do "limitek").
      My_drive_531

      Usuń
  30. o makijaże spokojna głowa :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Czuję dotkliwy brak lookbook'ów, wiem, że nie mogą się pojawiać co godzinę, ale taki zestaw stylizacji co tydzień byłby w sam raz. Po drugie, wyceny widziałam trochę czasu temu, a przynajmniej tak mi się zdaje. Po trzecie, coś co robiła kaccunia przed tzw. końcem działalności. Po czwarte, makijaż dnia, był świetnym elementem bloga, niestety wsiąkł, mimo byłoby widzieć ten dział z powrotem.
    Nagłówka się nie czepiam, bo zmieniacie go co jakiś czas, i jest to zbyt kosztowne, żeby narzekać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo .. wpadło mi coś.! Nie wiem co na ten temat inni , ale może by tak wstawić dział C G i N C G ? Nie wiem na 100 czy to dobry pomysł, ale widzę to na prawie każdym blogu. Miło zobaczyć co kto sądzi o zwycięstwach zwłaszcza dlatego ze pojawiają się ostatnio dziwni zwycięzcy i jest to tajemnicze i czasami szokujące :o
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "widze to prawie na kazdym blogu"...wiec po co i na tym? :)
      Wkoncu ktos musi byc oryginalny :)

      Usuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze