poniedziałek, 15 grudnia 2014

Kalendarz Hot Hotbuys - Dzień 15

Dzisiaj w okienku adwentowego kalendarza ukrywają się wzorzyste legginsy utrzymane w typowo świątecznej kolorystyce. Koszt ich zakupu to 17 sd, co jest moim zdaniem zdecydowanym absurdem, ponieważ wykonanie akurat tego hotbuys'a pozostawia wiele do życzenia. Dodatkowo legginsy wyświetlają się z "przesunięciem" co, być może nie jest jakoś szczególnie uciążliwe, ale sądzę, że raz do roku wypadałoby administracji postarać się i nie wypuszczać rzeczy z błędami.
Co sądzicie? Warto zainwestować w te legginsy?

13 komentarzy:

  1. Te mi się wyjątkowo nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podobają kocham takie wzory. Na pewno je kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzory mi się podobają,ale kolorystyka nie. Gdyby była inna,pewnie bym je kupiła.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tego typu legginsami. Trochę kojarzą my się z darmówkami, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nie podobają, są brzydkie, nie zamierzam ich kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat jakość jest w porządku, wolałabym tylko inną kolorystykę, np. black&white.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak, brzydkie nie są.Widziałam wiele gorszych rzeczy, natomiast faktem jest to że nie zasługują na miano HotBuys'ów. Nie zamierzam ich zakupić, czekam na inne perełki :3

    marcelka0201

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z komentarzem powyżej, getry są fajne, ale inny kolor mógłby lepiej wyglądać... Rażą mnie te pomarańczowe paski. :/ Strasznie drogie.
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się one podobają, śliczne wzorki i cena nawet w miarę przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, ale sd nie mam, więc nie kupię :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie są bardzo ładne, ale mają klimat świąteczny. Mimo tego.. nie są warte swojej ceny
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś jak znajdowanie kawałków ubrań po całym sd - słowem pisząc, darmówka. Wzór jest moim zdaniem paskudny, nie miałabym pomysłu, z czym go łączyć..

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze