poniedziałek, 22 grudnia 2014

Nowa Kolekcja - Chanel Shopping Center

Do starplazy trafiła zapowiadana wcześniej kolekcja zatytułowana "Chanel Shopping Center Tribute". Za najtańszą rzecz ze sklepu musimy zapłacić aż 15 sd a za najdroższą 42 sd. Kolekcja wygląda ciekawie, łagodne kolory są miłe dla oka. Osobiście jednak jestem zdegustowana cenami - stardoll bez skrępowania podwyższa ceny, nie szczególnie nadrabiając przy tym jakością wykonania rzeczy...
Co sądzicie o kolekcji? Podoba się Wam?

37 komentarzy:

  1. Kupiłam jak na razie tylko płaszcz z 4 manekina na 1 piętrze :)
    Kolekcja nawet ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie w koszyku mam trzy rzeczy. Chciałam kupić jeszcze białą krótką sukienkę za 40 sd, ale nie wystarcza mi kasy ;c Ogólnie jakoś nie bardzo udana ta kolekcja.
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kolekcja jest warta uwagi. Kolorystyka ubrań jest boska, a na niektóre wygórowane ceny można przymknąć oko bo na prawdę warto :p Swoje zakupy już zrobiłam, ale kusi mnie kupić coś jeszcze ;3
    NICIR

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki sa śliczne, ale nie wydam 30sd, czy 36sd na zwykłą torebkę. ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość brzydszych, niż ładniejszych. Kupiłam na razie płaszcz z pierwszego piętra.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewałam się czegoś lepszego, prawdę mówiąc podoba mi się tylko kilka rzeczy; pudrowy płaszcz i kokardka, biała narzutka, czarna torebka, pudrowa narzutka w szare paski, pudrowa torebka i trochę biżuterii. Ów rzeczy postaram się zdobyć, a może jeszcze coś rzuci mi się w oczy. Póki co kupiłam trzy rzeczy, bodajże pudrowy płaszcz, czarną torebkę i białą narzutkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie 5 rzeczy.

    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja ogółem prezentuje się świetnie, mam zamiar kupić niebieski sweterek, beżowy płaszcz, białe narzutki i czarną torebkę na ramię. Ceny są koszmarne, nawet mimo obniżek dla Royalty ilość sd, które musiałabym wydać mnie paraliżuje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja ogólnie nie jest najgorsza, podoba mi się 8 rzeczy :D
    Chyba jak na razie to wszystko, może jeszcze coś mi wpadnie w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę nie wiem co masz do jakości tych ciuchów xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie jakość rzeczy jest w porządku. Spodobało mi się całkiem sporo rzeczy, szczególnie narzutki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie rozumiem o co Ci chodzi z jakością ciuchów. :D Z tego co się orientuję na Stardoll jesteś całkiem długo i pewnie pamiętasz jedne z pierwszych tribute - to Chanel jest im bardzo bliskie. Dla mnie fantastyczne wykonanie; całe SLP, Versace, cóż, prawie wszystkie tribute ostatnich dwóch lat się do tego nie umywają (okropna grafika według mnie).
    Osobiście uważam, że cała kolekcja jest piękna i jak tylko doładuję konto to kupię najpotrzebniejsze rzeczy. Bo na wszystko stać mnie nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że po tylu latach prowadzenia gry graficy powinni "produkować" coraz lepsze rzeczy, a nie stać w miejscu czy wręcz się cofać. Chodzi o progres, postępy - skoro ceny rosną (a rosną, z tygodnia na tydzień jest coraz drożej) to towarzystwo z ekipy też powinno wziąć się do roboty :) Chodzi mi tylko o to, bo kolekcja jest dobra, wydałam na nią około 400sd :)
      My_drive_531

      Usuń
    2. To dla mnie przykładowo to, co zaprezentowali teraz jest warte swojej ceny (30 sd za torebkę? jestem w stanie tyle zapłacić, jeśli wygląda tak jak wygląda). Już wolę, aby się cofnęli kilka lat, bo to był ich najlepszy czas. Masz rację - fajnie by było, gdyby graficy poszli do przodu, ale szczerze? Ich progres jest koszmarny, niby wygląda bardziej realistycznie i nowocześnie, jednak w ostateczności te ubrania są takie... nijakie? W większości przedstawiają się tak sobie. Koniec końców, jestem skłonna do płacenia tych zwariowanych cen za nieco starszą grafikę, niż za tą nowszą oraz niekoniecznie lepszą. Refleksyjnie zakańczając, szkoda, że nowości na Stardoll, które teoretycznie mają nam uprzyjemnić grę i za które również płacimy, są w dużej części porażkami.

      Usuń
    3. Musisz bardziej precyzować co masz na myśli, bo "powinni "produkować" coraz lepsze rzeczy" można zrozumieć na dwa sposoby. Jeśli nie odpowiadają Ci same ubrania to z pretensjami musisz udać się do Karla i wszystkich osób współtworzących tę kolekcję, bo graficy na stardoll tylko przekonwertowali te ubrania. Jeśli nie podobają Ci się grafiki, to naprawdę nie rozumiem, bo to jest jedna z niewielu kolekcji ostatnio na tak wysokim poziomie. I fakt, graficy się cofali - przez ostatnie 2 lata, a to jedna z niewielu kolekcji, która utrzymuje dawny poziom. Jeśli chodzi o postęp, to moim zdaniem jest pełen pułap jeśli chodzi o grafikę, którego nie da się już przeskoczyć, bo inaczej się przedobrzy - tak jak to ostatnio bywa - ciuchy wyglądające jak z plastiku. Naprawdę nie umiem sobie wyobrazić tej kolekcji lepiej i mam nadzieję, że admini zostaną przy czymś takim i nie będą już bardziej kombinować.

      Usuń
    4. O, właśnie, idealnie określiłeś wygląd ubrań. Jak z plastiku. Nie wiedziałam jak to ująć.

      Usuń
    5. A moim zdaniem ubrania są całkiem udane i nie rozumiem co wszyscy od nich chcą. To że są ceny wygórowane, a my nie mamy wystarczającej ilości sd na ich zakup to nie znaczy że sama dostawa jest kiepska. Przynajmniej ja tak sądzę.
      julcia789

      Usuń
  13. I ja też nie rozumiem co ty masz do jakości tych ubrań xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Oni nie mają wstydu, zależy im na zysku. Za 6 rzeczy, które mi się osobiście najbardziej podobają muszę wydać 179sd.... Paulina71

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubrania sa genialne! Musimy uzbierac sd i wyruszamy na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu się doczekałam, rozpoczynam przymiarki i rozpoczynam zakupy! ^.^ Ubrania wyglądają okej, ale nie są idealne, mimo wszystko i tak się cieszę :)
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  17. słuchaweczki są supero

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem zakochana w spódnicy z piór i sukience z podobnym dołem. Do tego dochodzi beżowa torebka i kapa w paski, no i perły. Kolekcja ma ode mnie duży plus. Za kolorystykę i nie aż tak tragiczne ceny. Spodziewałam się wyższych niż w zeszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale nie przesadzajmy ceny nie sa tragiczne ,w zeszlym roku sukienki kosztowaly po ok.40sd ,a tu plaszcz ze znizka dla royalty kosztuje 31 sd chyba.Wiec nie jest tragicznie.

    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się kolekcja bardzo podoba, do wykonania nic nie mam. Według mnie to bardzo dobrze wykonana kolekcja :P Planuję duże zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic szczególnego nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno kupię kilka rzeczy

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w koszyku jak na razie mam + - 9 rzeczy, ale wszystko może ulec zmianie. Według mnie kolekcja jest świetna, grafika jest ładna i przyjemna dla oka, a ubrania są ciekawe i nieprzekombinowane. Uważam, że takie kolekcje powinny wchodzić częściej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się bardzo dużo ciuchów, wszystkie narzutki, na pewno się obkupię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Całokształtem kolekcji nie jestem za bardzo zachwycona, a w szczególności cenami, aczkolwiek postanawiam kupić kilka narzutek oraz dżinsowe spodnie i białe legginsy z dziurami :)

    lirysa

    OdpowiedzUsuń
  26. Taka sobie ta kolekcja..... Może coś kupię


    MADZIUTELEK

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic nie kupię, gdyż nie mam sd, ale dodałam już do listy życzeń COŚ :)
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno się rozejrzę, ale na wielkie zakupy mnie nie stać.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze