czwartek, 11 grudnia 2014

Nowości w StarDesign

StarDesign Interior: Admini dodali kolejne świąteczne ozdoby. Są to dwie bombki: uroczy, czerwononosy renifer i śnieżynka. Podobnie jak poprzednia szklana choinka kosztują aż 4 sd. Jeżeli zamierzacie je wypróbować, polecam raczej renifera - śnieżynka wygląda z daleka bardzo niewyraźnie.
StarDesign Fashion: Tu też dostaliśmy możliwość zaprojektowania czegoś cieplejszego na zimowe dni. Jest to długi, asymetryczny sweter z wielkim golfem. Mam wrażenie, że cieniowanie mogłoby być jednak lepsze. Za zaprojektowanie naszego własnego ubranka zapłacimy 13 sd.

9 komentarzy:

  1. Bombki mis się nie przydadzą, natomiast sweter wygląda bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, ze dodali jakieś inne wzory bombek, bo zazwyczaj są tylko kółka, szablon prezentuje się okej, ale po wykonaniu nie jest idealny, a szkoda... Ta płachta za 13 sd przyda mi się za rok na Halloween za stylizację ducha. :)
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne na święta, ale są zbędne w moim apartamencie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wam pisać o tym swetrze, ale mnie uprzedzono :D Ozdoby, to jest rudolf i reszta nie przypadły mi do gustu, ale sweterek zwrócił moją uwagę, wyglądałby całkiem nieźle, pominąwszy beznadziejne cieniowanie. No i 13sd, to wciąż dużo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Renifer i śnieżynka nie podobają mi się, za to sweterek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem niezły sweterek, ale nie zaprojektuję , ozdoby też :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ten sweterek ! :*
    julcia789

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze