czwartek, 4 grudnia 2014

Walka Stylistów 4 - II Etap

Walka nr. 4 :




Walka nr. 5 :

27 komentarzy:

  1. Zagłosowałam :)
    wiki_i_moni

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszym nie glosuje ,w drugim glos na Kaline.

    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam :) Z pierwszej grupy tego postu ciężko wytypować "zwycięzcę" mojego głosu, ponieważ wszystkie są naprawdę świetne, w drugiej podobają mi się stylizacje, ale chyba Wiktoria najlepiej dała sobie z tym radę, choć Kalina także (zastanawiam się pomiędzy nimi dwoma) , niestety stylizacja Bartka nie podoba mi się za bardzo... Wszystko wyglądałoby inaczej, gdyby spódnica została zamieniona na spodnie (według mnie). Sprawę głosu na 2 grupę jeszcze przemyślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu jestem strasznie zmęczona więc napisze tylko że zagłosowałam na Patrycję i Wiktorię powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos na Patrycję i Kalinę!

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej walce nie jestemw stanie wybrać, w drugiej Kalina.

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszej bitwie Sebastian, w drugiej nie wiem którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosowałam na osoby w środku choć nie powiem decyzja jest trudna. Wszystkie stylizacje są genialne :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszej zagłosowałam na Sebastiana, chociaż każda stylizacja bardzo mi się podoba. Pierwsza jest elegancka i stylowa, trzecia przywodzi mi na myśl ,,night life", taka... imprezowa, wystrzałowa! Wybrałam Singiel gdyż jego stylizacja zwróciła moją uwagę przez wzory na ubraniach i dołączenie żółtych dodatków-strzał w 10!
    W drugiej ankiecie mój głos dostała Wiktoria-podoba mi się luźna stylizacja i wplątanie fioletowych elementów :) Pierwsza stylizacja jest bardzo nietypowa i kolorowa, również bardzo mi się podoba :) Trzecia... Też wystrzałowa! Świetnie dobrane dodatki.
    Reasumując, uważam, że wszyscy styliści przedstawieni w tej ankiecie są świetni!
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  10. Marcel, a w trzeciej żadna mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. W pierwszej Sebastian, a w drugiej Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sebastian i Kalina! <3
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń
  13. Bartek to jakaś porażka.
    ~ekoWhite

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze