wtorek, 28 kwietnia 2015

Ciekawszy wybór dnia


Michał: Urocza spódniczka, ale mówiąc szczerze zrobienie z nią stylizacji było trudne. Zestawiłem do niej ramoneskę, krótki top, zwykłe basicowe szpilki i torebkę z ćwiekami od Valentino.
Patrycja: Tak, spódniczka jest urocza, więc żeby się podpasować dobrałam do niej różowy top. Reszta dodatków jest w stonowanych kolorach.
1. Spódniczka - Nelly, ramoneska - Callie's Picks, torebka - Valentino tribute, top - Original Future, szpilki - Young Hollywood
2. Naszyjnik - PPQ, bluzka - Pretty n' Love, spódniczka - Nelly, torebka - LE, buty - Fever, okulary - PPQ, bransoletka - Archive

Macie spódniczkę w swoich szafach? Co sądzicie o stylizacjach?

7 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest trochę za ciężka, druga lekka i to właśnie ona najbardziej mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo przepadam za tą spódniczką, dlatego nie znajduje się w mojej szafie. Po prostu nie widzę w niej nic inspirującego i nie wiem czy potrafiłabym zrobić z nią stylizacje (mimo iż wygląda dość banalnie). Co do stylizacji, w których ją wykorzystaliście dzisiaj żadna nie przypadła mi do gustu.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posiadam spódniczki, ale być może ją kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tej spódnicy, ale w stylizacjach prezentuje się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam jej, bo według mnie jest za krótka, chociaż wzór mi się podoba. U Michała jest w porządku, ale pokusiłabym się o dodanie jakiegoś białego dodatku, z kolei u Patrycji jest bardzo dziewczęco i jednocześnie bardzo ładnie, więc nie mogę się zdecydować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest bardzo ładna i delikatna, ale tak jak autorka komentarza wyżej ☺ uważam, że jest za krótka. Co do stylizacji to obydwie są bardzo ładne. Michał masz plusa za zestawienie dziewczęcej spódnicy ze skórzaną kurtką :)
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze