środa, 6 maja 2015

Ciekawszy wybór dnia


Michał: Lubię tą pseudo sukienkę! Dobrałem do niej czarne szpilki, top w paski, do tego spódnice i czarną chanel boy.
Piotrek: Nie wiem dlaczego postanowiłem połączyć tunikę z bordowym swetrem. Tak jakoś mi się spodobało to połączenie. Debiut w stylizacji mają niesamowite buty ze sklepu Nelly! Gorąco polecam ich zakup! 



1.Tunika - Original Future, top - Nelly, spódnica - Nelly, szpilki - Young Hollywood, torba - Nelly
2.Tunika - Original Futuresweter - The Jetset, kapelusz - Tingeling, 
kopertówka - DvF Tribute, buty - Nelly

Co sądzicie o stylizacjach?

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę narzutkę :) bardzo mi się podoba, jednak na razie kurzy się w szafie, gdyż nie mam na nią pomysłu. Dzisiaj bardziej urzekła mnie propozycja Michała - klasyczna i nieprzesadzona.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ten ciuch!♥ bardzo fajne stylizacje, Piotrka po prostu cudowna! pierwsza też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak z ciekawości: czy blogosfera stardolla poleciała na łeb na szyje pod względem popularności czy tylko mi sie wydaje?

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  4. Btw pierwsza stylizacja podoba mi sie bardziej choc zmieniłabym wlosy albo kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka jest cudowna, bardzo lubię robić z nią stylizacje. Stylizacja Piotrka bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzutka jest nawet, nawet, ale nie w moim stylu. Raczej nic nie będę mówiła na ten temat. Jest jedna zaleta tej narzutki w drugiej stylizacji świetny pomysł na jej wykorzystanie ! Pozdrawiam :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą narzutkę, jest świetna :D Bardziej podoba mi się stylizacja nr. 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem żadna nie przypadła mi do gustu. W obu przypadkach mam wrażenie, że razem wszystkie elementy wyglądają kiepsko, mimo że osobno są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja Piotrka to cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam to... coś. Stylizacja Piotrka jest genialna. Wygląda to mimo wszystko ładnie ;)
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje podobają mi się.
    nataliesstyles

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze