sobota, 9 maja 2015

Ciekawszy wybór dnia


Nicole: To swetro-koco-podobne coś wydaję się takie ciężkie, więc starałam się w żaden sposób nie przytłaczać lub co gorsza nie skracać doll i wyszła mi w sumie taka bogata ciocia z Teksasu...
Sebastian: Nie wiem co mnie pchnęło do zakupu tego płaszcza. Moim zdaniem jest on za ciężki i niełatwo coś do niego dopasować.
1. Buty- Après Ski | Plaszcz- Pretty'n Love | Spódnica (sukienka)- Darmowka | Top- Nelly.com | Pasek- It Girls | Okulary, Kapelusz- LE
2. Płaszcz - Pretty n'Love, sukienka - Basic, spódnica - PPQ, naszyjnik - Young Hollywood, 
pasek - Fendi, torebka - Chanel, buty - Young Hollywood
Podoba Wam się Sweter? Która stylizacja jest lepsza? 

10 komentarzy:

  1. Nie lubię tej narzutki... Moim zdaniem jest taka... taka... inna i brzydka :( Przyznam, że stylizacje są ładne, ale bez narzutki byłyby ładniejsze :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubie te narzutkę i nie mam problemów z jej wystylizowaniem...w dzisiejszym poście tylko Nicole sobie poradziła

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą narzutke i lubię ją. Dobry dobór ubrań sprawia, ze wcale nie jest ona ciężka. Z zaprezentowanych stylizacji podoba mi się tylko Nicole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam narzutki, średnio mi się podoba. Stylizacje nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka mi się podoba :) Bardziej podoba mi się stylizacja Nicole.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nicole! Świetna kolorystyka, nie jest przytłaczająco, bardzo mi się podoba. Plus za podszewkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Narzutka wyjątkowo brzydka. Jest w niej coś dziwnego, raz się podoba, raz nie. Mnie osobiście nie przypadła do gustu, ale uważam, że dobrze sobie z nią poradziliście. Dzisiaj bardziej spodobał mi się pomysł Nicole :) bogata ciocia z Teksasu również może wyglądać modnie i ciekawie. Nie przesadziłaś, użyłaś stonowanych kolorów i fajnie dopasowałaś.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo brzydki koc. Bardzo. A jeśli chodzi o stylizacje, to bardziej podoba mi się ta Nicole. Jest tak stonowana i spokojna. Swoją drogą bardzo fajny pomysł wykorzystania sukienki z Basics u Sebastiana :)
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się ten "sweter". Stylizacja Sebastiana podoba mi się bardziej.
    nataliesstyles

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze