czwartek, 26 lipca 2012

Filmowe lato na Stardoll- jakiś żart?

Hej! Dzisiaj wyniki konkursu " Filmowego lato na Stardoll ". Z ciekawości zobaczyłam jakie dziewczyny wygrały i z jakimi filmikami.. Pierwsze 3 dziewczyny wykonały filmy, o ogrodach, o jeżdżeniu na rolkach. Ale gdy oglądnęłam film czwartej tak się uśmiałam, aż mnie brzuch zaczął boleć! Niejaka Dj.Jetix99 wykonała filmik " odwiedzajcie mnie w moim apartamencie, głosujcie.. " To chyba nie jest do tematu.. zwykła reklama A JEDNAK WYGRAŁA! Jak będzie kolejny konkurs ze zrobieniem tego typu filmiku to ja zrobię tak samo jak ta czwarta uczestniczka, i ciekawe czy wygram. A Wy?

 Tutaj kilka zdjęć..




Jeśli chcecie oglądnąć cały filmik klikajcie TUTAJ . Zachęcam również do porównania między tym, a poprzednimi filmikami dziewczyn.

 

 Wy też się śmialiście po obejrzeniu tego filmiku czy może nie? Jakie macie zdanie?


19 komentarzy:

  1. mnie to nie dziwi, administratorzy nie oglądają tych filmów, scenerii etc. zwycięscy są wybierani drogą losowania, tak jak podczas losowań np na blogach. to zupełny przypadek, admini pewnie też się śmieją niemniej niż ty. bądź nawet o tym nie wiedzą do teraz ;)

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  2. żal. co to ma być? Darmowa reklama?! Widać,że nie oglądają tego ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha jeszcze z błędami ortograficznymi :D
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki Żaaal -,-
    Pff.. co za żena -,-

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi żałosne ja nie brałam udziału w tym konkursie ;c


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zajęłam pierwsze miejsce <3.
    Napisałam do adminów w jej sprawie.Ciekawe co odpiszą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jprdl. ja nie biorę udziału w tych konkursach. Biorą prace pierwsze z brzegu i git wygrywają. Śmierdi im się pooglądać prace, kit z tym że ktoś sie stara najlepiej -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie weszłam żeby sprawdzić, ale to prawda, że jest to żałosne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz się przekonałam na 100% ,że na stardoll w konkursach możesz zrobić byle co a i tak możesz wygrać . Więcej nie będę się starała ..
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  10. i to ma być fair / kurde no taka a reklama 'zagłosujcie na mnie ' na 4 miejsce ;o ? hmm tą z 1 miejsca dałąbym na 3 a ta co 2 ma 1 i ta z 3 na 2 ale no coz i tego 4 powinno nie być..

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki chłam !!! na dodatek z błędem ortograficznym xD następnym razem też taki film zrobię

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha, zrób tak może ci się poczszęści i będziesz popularna na tego typu blogach w takich samych notkach jak ta :p Ale ja również się nie dziwie. Stardoll nie ogląda tych filmów tylko patrzą na ilość głosów. A że ludzie nigdy zbyt przewidujący nie byli to prosze . Zagłosowali na cos takiego "dla jaj" a później narzekają że takie filmiki wygrywają. Tak to już jest .. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze