czwartek, 26 lipca 2012

Nowy konkurs " Bryan Adams odwiedza Polskę "

Dzisiaj z ciekawości zajrzałam do zakładki konkurs i wydarzenia. Zauważyłam, że pojawił się nowy konkurs " Bryan Adams odwiedza Polskę "


 Z ciekawości zajrzałam i oto treść jaka mnie czekała. Moim zdaniem początek jest najlepszy, a pomyłka w słowie gwiazd jeszcze lepsza :) ..

Hej Laleczki!
 Rock rock!

Z okazji tego, że Polskę odwiedza jedna z największych *gwaizd  rocka- Bryan Adams, organizujemy konkurs w iście rockowym stylu! Szukamy stylizacji w odważnym, rockowym stylu na miarę prawdziwej fanki!

Wskazówka: wybierz się do sklepu Frankie Morello Tribute
Konkurs trwa do 1 sierpnia. 

Kilkoma słowa mówiąc- ubierz się na rockowo, zrób zdjęcie medoll w swoim apartamencie i zgłoś się do konkursu.

Ja nie wezmę udziału chodź mam parę ciuchów ze sklepu Frankie Morell, które mogłyby się przydać na konkurs, a Wy?

17 komentarzy:

  1. nie wezmę udziału, nie lubię tego typu konkursów ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się konkurs... nie jest fajny :/
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno nie wezmę udziału żena -,-
    Co to , pięcioletnia dziewczynka pisała ten konkurs , no raczej , bo wątpię by administratorzy byli aż tak DOBRZY w ortografii xddd

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stać mnie na ten sklep nie lubie takich konkursów ; >

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  5. A co mi tam mogę wziąć udział ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Redaktorka mówi że admini nie umieją pisać, a sama źle napisała nazwę sklepu...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wezmę udziału w tym konkursie, ponieważ konkursów takich jak ten .
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę miała być : ponieważ nie lubię takich konkursów jak ten .

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm nie zgłaszałbym sie ale akurat dzis rano robilam zdjecie w dosyć 'ostrej' stylizacji i wyśle wiem ze nie wygram bo to co pisalo w poscie opwyzej utwierdizlo mnie w twierdzeniu ze albo admini ybieraja zwyciezcow na odwal albo są głupi./

    OdpowiedzUsuń
  10. Być może się zgłoszę . : 3

    OdpowiedzUsuń
  11. biore udział, z resztą tak jak w każdym konkursie :P może się kiedyś uda, pozdrawiam ludzi którzy mają podobny tok rozumowania ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. wezmę, ale i tak nie mam szans

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie nie mam żadNych ubrań z tego sklepu i nie biorę udziału

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze