sobota, 14 lipca 2012

Met. nr 2 mychorek1



 przed: Nie mam wielu zastrzeżeń. Najbardziej denerwują mnie te brwi, które są stanowczo za wysoko. Niezbyt lubię te oczy, a w połączeniu z tym nosem ... Ogólnie nie jest źle. Makijaż jest całkiem ciekawy i poprawny 7/10 p 

po: Oczywiście zniżyłam brwi. Postawiłam na makijaż w bardziej zdecydowanych kolorach. Nie zmieniałam fryzury, bo ta mi pasowała. Zmieniłam tylko jej kolor. Po metamorfozie medoll wygląda bardziej drapieżnie.



 


przed: Strój jest naprawdę ładny :) Dobrze połączyłaś kolory. Jeżeli miałabym się przyczepić to jedynie buty bym zmieniła. Jednak czegoś mi brakuje w tej stylizacji .... 8/10 p
 
po: Tak jak w przypadku twarzy postawiłam na mocniejsze i bardziej rzucające się w oczy kolory. Masz dużo ubrań i dodatków, więc mogłam przebierać do woli ;) To też sprawiło mi kłopot, bo miałam kilka pomysłów na stylizację, ale wybrałam tę.


Razem uzbierałaś 15 p.

Podoba wam się metamorfoza ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

21 komentarzy:

  1. obie wersje dobre akos nie mam zastrzeżeń :> no moze po brwi ciut za nisko ale to moja ocena ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. metamorfozy nie olśniewają ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdemu muszą się podobać, bo każdy ma inny gust.

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdanie to ze troche za dużo niebieskiego i lepsza przed

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że lepiej po. Przed twarz jest, że tak powiem "za słodka".

    frotka14

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej po . , podoba mi się makijaż ocu . , w ubraniu przed jest za biało . , po jest zdecydowanie lepsza .
    _____________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej podoba mi się przed, bo lubię delikatne pastelowe kolory. Jednak rozumiem,że sensem metamorfoz jest zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  8. PRZED:
    ciekawa kolorystyka, nie jest źle ;)
    PO:
    lubię niebieski więc bardzo mi się podoba :D
    PRZED:
    makijaż bardzo pasuje do stylizacji za co wielki +, stylizacja w ogóle ciekawa i ładnie wykonana :)
    PO:
    tutaj niestety makijaż średnio pasuje... nie widzę żadnego niebieskiego elementu... ale stylizacja jako tako ładna ;)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  9. w obu wersjach MeDoll wygląda super ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się osobiście obie wersje podobają :)
    Są Boskie.! :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  11. według mnie lepiej po
    świetnie dobrane kolory i ta sowa <3
    kinwin1998

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje metamorfozy robia wrażenie.Makijaż bardziej po lubie niebieski więc mi się podoba.
    Stylizacja tez raczej po,przed królują 2 kolory biały i zółty,ja wole kolorowsze stylizacje.
    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż wolę PRZED, jest delikatniejszy i nie przepadam za czarnym kolorem włosów u lalek o jasnej karnacji. Strój PRZED jest bardzo ładny, ale jak już ktoś napisał jest za biało. Przydałyby się też jakieś obcasy, choć ogólne wrażenie jest bardzo dobre. Strój PO podoba mi się bardziej. Ładnie połączyłaś kolory i różne elementy.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż lepiej po, ale ciuch przed.

    Właściwie, to obie są super, nie ma co się przyczepić.

    A ja mogę się zgłosić? Jak tak, to gdzie? :D

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  15. Już zapisałam Cię do kolejki :) Jesteś dwudziesta.

    OdpowiedzUsuń
  16. czy można metamorfozę :) ?? napisałem ci też w kg .
    cleo020

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja naprawdę drastyczna OO

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż żaden, strój po. Ale metamorfoza nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze