sobota, 14 lipca 2012

Zmiany.. (na gorsze)

Admini już chyba robią sobie z nas żarty!
Zapewne pamiętacie, jak wprowadzili poziomy na niektóre ubrania z starplazy, jednak tam to może być, bo poziomy na ubrania są bardzo niskie. Lecz teraz chyba przesadzili. 
Szukając jakiejś ciekawej rzeczy w bazarze natknęłam się na spodnie, które nie są zbytnio drogie, ale i również zablokowane. Poziom 74! Chyba jakiś żart!!! Zaciekawiłam się dlaczego i weszłam w poziom admini tłumaczą to tak:


A więc w skrócie jak ktoś kto sprzedaje nam jakąś rzecz np. buty i ma 76 poziom, a my 52, to nie możemy kupić od tej osoby tej rzeczy, tylko od osób, które mają ten sam poziom lub niższy! Moim zdaniem to jest jedna wielka klapa, szczególnie dla osób, które poziom mają wysoki, bo np. długo już grają. Przyznam, że mało jest na stardoll osób, które mają ponad 70 poziom i one mają najgorzej, bo trudniej znajdą kupca ;/
A teraz najgorsze. Na blogach kupuje się reklamy, są loterie i konkursy i jak odbierzemy swoje nagrody, gdy będziemy mieć niższy poziom? A jak wiadomo osoby z niższym poziomem niż właściciel nie mogę kupować rzeczy w sb. Nie wiem jak to będzie!

Podoba wam się zmiana? Co o tym myślicie?


23 komentarze:

  1. to nie do końca tak jak piszesz. Po prosty kilka ubrań na przypisany poziom i tylko ze sprzedażą tych pojedynczych ubrań może być problem.
    Na te spodnie natknęłam się już dawno i chyba na nić więcej.

    Chociaż ogólnie uważam ,że poziomy na ubrania są bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, szalenie ciekawa sprawa. Ja akurat mam te spodnie w swojej szafie już od dawna, chociaż poziom mam dopiero 40-któryś, kiedy wyjmuję je z szafy nie ma na nich żadnego ograniczenia. I teraz, chcąc je sprzedać będę mieć spory problem, bo tak jak napisałaś, nie wiele jest osób z tak wysokim poziomem. W ogóle nie mam pojęcia, dlaczego są one AŻ na tak wysokim poziomie, skoro nie jest to jakaś niesamowita rzecz, w dodatku bardzo tania w cenie początkowej ;o Ogólnie uważam, że te poziomy to jest kolejny wymysł właścicieli Stardoll, który jest kompletnie bezużyteczny..

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba odejdę z tego guwna ;c
    mam nadzieję , że to się wyjaśni
    WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zbytnio mi się to podoba ale cóż jak co to możemy tylko walczyć o zmiany ale czy coś zdziałamy?- wątpię...
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałosne...ciagłe zmiany tylko szkoda,że na gorsze; (


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie ostatnio przeglądając starbazar natknęłam się też na te spodnie za 9 sd ! lecz niestety nie mogłam ich kupić bo nie mam 74 poziomu -.-
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  7. Em, że tak wykorzystam ten post.. :D mają te spodnie jakąś większą wartość? Np., tak jak na tym obrazku, 100sd?

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  8. po głupieli ;// PISZEMY DO ADMINI aby odwołali

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest totalna klapa ! W ogóle te poziomy... Brak słów.

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja je znalazłam za 8 sd. .xd A jak I raz doładowałam sd kupiłam je. Sprzedałam je rok temu za 50 sd koleżance. Ona dalej :)
    polaaM

    OdpowiedzUsuń
  11. yhh . , admini wkurzają .
    ______________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam na szczęście te spodnie zanim admini zrobili te głupie poziomy :/
    Ale to jest bezsens , dlaczego nie może być taki stardoll jak w 2009roku ?
    No ja sie pytam !?!
    _________
    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz... ja to zauważyłam tydzień temu. No ale sie zgadzam z osobami powyżej . Okropne ; /

    OdpowiedzUsuń
  14. zmianyy ale do dupy... tylko na gorsze.. nic nie na fajne!!!
    Fibi9

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się nie podoba. Nie wiem czemu ma to służyć. Wydaje mi się to kompletnie nie praktyczne i nie fair ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio widziałam te spodnie za 10 i nie mogłam kupić -,-

    OdpowiedzUsuń
  17. jezeli to jes tak jak piszesz to do bani.. dizs sobie zrobilam spore zakupy w bazarku uff ale on kurde, to jest a prawde bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  18. O żal...

    Pewnie chodzi im o to, żeby ktoś sobie kont nie stwarzał, aby tylko kupować ciuchy od innych i potem sprzedawać swojemu głównemu kontu za 2sd...

    Ale to beznadzieja... :/

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  19. Beznadziejne. Nie widzę w tym większego sensu.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  20. PROTEST! ZRÓBMY PROTEST! STRAJKUJEMY!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. heheh 72 poziom, znajdę kupca za 10 lat ;p


    KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze