poniedziałek, 30 lipca 2012

Met. nr 6 olcia21031



 przed: Tak jak w poprzedniej metamorfozie - strasznie ponuro. Trochę wyrazu dodają bordowe włosy. Jak już wspomniałam, masz wiele wspólnego z poprzednią metką twarzy. Też masz wiele cieni, a użyłaś tylko czarnego ( według mnie to pójście na łatwiznę ). Twarz wydaje się bardzo pociągła, przez małe części twarzy- zmień usta albo nos. Plusy to : ładne oczy i brwi .  Moja ocena to 6/ 10 p

po: Zrobiłam bardziej kolorowy makijaż. Użyłam do niego : jasnofioletowego, czerwonego i pomarańczowego. Dałam krótkie włosy, gdyż w nich twarz nie wydaje się aż tak pociągła.






przed: W ogóle mi się nie podoba. Wszystko z innej beczki. Plusem są jedynie modne w tym sezonie spodnie ombre. Nie mam czego komentować. Jedynymi pasującymi jako- tako elementami są buty i bluzka. Bez wahania daję Ci 4/10 p

po: Stylizacja bardziej elegancka, stonowana. Królują tu - czerń i czerwień . Trudno mi było Cię ubrać ( pewnie dlatego, że masz dużo ubrań, ale wszystkie pomieszane ). Mnie się podoba, a wam ?




Razem uzyskałaś 10 p.

Podoba wam się metamorfoza ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

13 komentarzy:

  1. Metamorfoza jest śliczna , lecz nie obraź się , ponieważ bardziej podobała mi się przed , ale po również jest śliczna :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba metamorfoza, sama też chciałabym się zgłosić. Więc się zgłaszam :D

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZED:
    jakoś mnie nie powala makijaż... wydaje się być nie równo pomalowane oczy ale świetnie pasują do koloru włosów :)
    PO:
    ładny makijaż i ciekawa kolorystyka ale fryzura jest okropna po prostu...
    PRZED:
    dobra kolorystyka, ciekawe połączenie- podoba mi się :)
    PO:
    całkiem ładna stylizacja jednak torebka średnio pasuje przez złotą klamrę... makijaż nie pasuje do stylizacji...
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  4. Metamorfoza jest świetna. Lecz dollka wyglądała ładnie również przed stylizacją , jednak mimo to teraz wygląda troche lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie stylizacja po a makijaz to sama nie wiem co lepsze..

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem dolka lepiej wygląda po metamorfozie :).
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż przed, ubiór po

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się chyba bardziej przed podoba.
    Stylizacja po też jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej chciała bym się zgłosić do metamorfozy .



    Necia7

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze