poniedziałek, 30 lipca 2012

Wybór dnia + błąd

Dzisiejszym wyborem dnia jest ćwiekowana sukienka - A Star Is Born  Frankie Morello Tribute. Sama nazwa sukienki jest dla mnie ciekawa, a może i inspirująca. Ta oto 'gwiazdka' kosztuje  22 strdollarów. Cena całkiem przystępna w porównaniu z innymi ciuchami. . Kupicie? Podoba się Wam?
____________________________________
Czas na błąd..Sama nazwa wskazuje nam, że to sukienka powinna znajdować się w tym okienku, o której piszę. A więc tym błędem jest źle podstawiony obrazek.

Prawidłowy artykuł




13 komentarzy:

  1. Na stardollu jest coraz więcej błędów , ale rozumiem to , ponieważ to jest bardzo duża domena czy jakoś tak , więc nie dziwię się że jest tak dużo błędów :P
    Po prostu musimy adminom to WyBaCzYć xd

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah te błedy..

    A CO DO SUKIENKI TO NAWET,NAWET.

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa sukienka ale nie kupię jej bo jest różowa...
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  4. różowy nie jest zły ; ) Czarne elementy jako dodatki i się tonuje jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zauważyłam nawet, i tak nie kupiłam i za pewne nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupuję, ponieważ moim zdaniem jest zbyt kiczowata i przesadzona. Ale ktoś na pewno stworzy z nią fajny zestaw ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka jest sliczna ale nie mam omyslu jak ja wykorzystac;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka nie przypadła mi do gustu , kolor nie za bardzo mi się podoba i moim zdaniem za dużo ćwieków.
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  9. normalne ...
    kupię chyba tą spódniczkę, co do sukienki. nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo ćwieków podoba mi sie.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze