poniedziałek, 30 lipca 2012

Pomysł na makijaż

Jak sam tytuł wskazuje, przedstawię Wam przebieg robienia makijażu mojego autorstwa. Zrobienie go nie zajmuję zbyt wiele czasu, co uważam za plus.

Do zrobienia go potrzebne jest 6 artykułów:
cienie do powiek - 6 stardollarów/sztuka
eyeliner - 3 stardollarów
puder/cień na policzki - 8 starollarów
szminka - 8 stardollarów


krok 1
Zaczynamy od powiek. Nakładamy, zaczynając od zewnętrznej strony oka  po odrobinie cienia (kolejność dowolna). Aby kolor był widoczny i mocniejszy, kilkakrotnie malujemy to samo miejsce.


krok 2
Po pomalowaniu powiek bierzeemy się za kontury oka. Sposób użycia eyeliner'a będzie dość nietypowy. Nakładamy go grubszą, dość widoczną, mocną warstwą pod spód oka. Ważne jest to, aby użyć go od połowy oka, nie wcześniej. Efekt wygląda tak:

krok 3
Gdy mamy już gotowe oczy, możemy zabrać się za policzki. Barwy oczu nie są jaskrawe, więc aby podpasować policzki wybrałam  odcień spalonej pomarańczy. Sposób malowania policzków prosty. Nie staram się podkreślić kości policzkowych, dlatego 2-3 pociągam pędzlem  górę i w dół od wysokości oczu do ust.



krok 4
Następne w kolejności są usta. Podobnie jak z polikami, usta próbuję dopasować do reszty, stąd  ciemny odcień, niby brąz. Usta maluję jedną wartstwą.


krok 5
Mejkap gotowy, pozostaje nam jedynie dobór fryzury, ew. biżuterii. Ja tu użyłam fryzury z warkoczem (zwykłe fryzury) i do tego długie włosy DIY wraz z DIY grzywką.

Efekt końcowy:


I jak? Podoba się Wam? Co sądzicie o samych poradnikach tego typu. Chcecie więcej? :)





21 komentarzy:

  1. bardzo ładny :) może kiedyś wypróbuje :)

    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo ładny i efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu makijaże wiele osób już stosuję, więc nie widzę w nim jakiegoś szału...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, może być więcej ;)

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak Makijaż jest6 niczego sobie ale moje uwagi nie potrzebna kreska Elinerem
    do twarzy
    Usta nie pasuję i inn7y kolor bo jest okropny za dużo pudru na twarzy i ta fryzura nie wiem jak komu ale mi sie nie podoba wiemn że chodzi tu tylko o makijaz ale ja oceniam ogólny wygląd dollki a nie pomalowane oczy

    nie wiek jak komu ale jeśli miałabym oceniać to z taą fryzura twojej dollce dałabym 2/5 bo mi się nie podoba chyba że stylizacja by mnie zachwyciła
    to jest tylko moja opinia a więc powodzenia następnym razem


    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  6. na wielu blogach są już takie porady , , mi makijaż średnio sie podoba a ze względu na oczy , ogółem twarz lalki nie zbyt mi sie podoba za to włosy sa całkiem ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ;*** Na pewwno zrobię makijaż tego typu , rób więcej takich poradników , na prawdę przydatny :)


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Zrobię!

    Juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł i wykonanie . czekam na więcej takich poradników. Ponieważ inspirują i są przyjemne w czytanie. Strzał w dziesiątke :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Brwi są do niczego a make up nawet nawet i kolor szminki nie pasuje do cieni do powiek wybrałam bym coś delikatniejszego .

    OdpowiedzUsuń
  11. calkiem ladny efekt koncowy ale pomalowalbm rzesy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo śliczny makijaż , efekt końcowy jest niesamowity , wypróbuje coś podobnego , lecz w innych kolorach .
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się poradnik. co do makijażu, nie. nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  14. poradnik bardzo fajny pomysł podoba mi sie makijaż jak bede miała te kosmetyki to spróbuje.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycający makijaż.Jest cudny.Podoba mi się :D

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż trochę wygląda jakby był niedokończony.
    Niezbyt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze