wtorek, 7 sierpnia 2012

Dolce & Gabbana

Niedawno weszła nowa kolekcja Tribute, a ja już zdąrzyłam zrobić mini zakupy. Nie tracąc czasu przygotowałam dla Was jakieś stylizacje, aby pokazać Wam jak się prezentują ciuchy oraz aby zachęcić do ich zakupu. Zapraszam! Na pierwszy ogień idą moje zakupy.


Przybliżając Wam te ciuszki, to swoją szafę zaopatrzyłam w:
Flower Crop Top 17 stardollarów
Leopard DG Playsuit 24 stardollary
Pink Lace DG Miniskirt 18 stardollarów
Jeweled Skater Skirt 21 stardollarów
Tomato Lemin  Clutch 11 stardollarów
Jeweled Lock Boots 13 stardollarów
Leopard Gladitor Sandals 14 stardollarów

Ubranka, który uważam za perełki oznaczyłam serduszkami. Po prostu zauroczyłam się tymi rzeczami, polecam Wam ich zakup. Wydałam około 150 sd.. Żałuję sd, ale ciuchów nie. Prawdopodobnie coś jeszcze dokupię, myślę nad body. Jest ich w końcu około 5!
 Czas na stylizacje.

 Co sądzicie o ubraniach Dolce&Gabbana? Podobają się Wam stylizacje mojego autorstwa? Która najlepsza?


18 komentarzy:

  1. Mnie ta kolekcja niezbyt się podoba, na razie kupiłam tylko 1 rzecz. A i trzecie stylizacja jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje wyszły ci cudownie > ! na 5/5 . Jednak ostatnia naj ładniejsza : ***

    Choco_White

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrania z D&G strasznie mi się podobają ;) Piękne stylizacje, dobrze dobrane ciuchy ;) Wg mnie przedostatnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie ubrania z Dolce & Gabbana
    są bardzo ładne :)
    Odobiście podoba mi się ostatnia stylizacja ;)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zastawienia podoba mi sie 1,2,3 stylka ; *
    sklep mi za bardzo do gustu nie przypadł ale pewnie coś kupie.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się kolekcja podoba mam zamiar kupić buty . Najlepsza stylizacja 1 . < 3 .
    _________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo! kocha po prostu!
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  8. Te stylizacje są śliczne *.*

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się pierwszy zestaw i dwa ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacje sa bardzo ąłdne :> jedynie nie jestem przekonana co do ostatniej tzn stylizacja ok ale te blazer do ręki jakos do mnie ien rpzemawia widze zkaupy idane ja sie jeszcze zastanawiam co kupić ale artykul chyba pomogl mi sie zdecydowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z twoich stylizacji chyba przed ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, aczkolwiek najbardziej podoba mi się 1 stylizacja

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  13. mi najbardziej podoba się ostatnia stylizacja :D a co do tych ubrań to są całkiem niezłe. na pewno coś kupię :)

    missDORKA0009

    OdpowiedzUsuń
  14. najładniejsza jak dla mnie jest 1 stylizacja :D ...OlKa

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacje wszystkie meeega.! < 3

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze