wtorek, 7 sierpnia 2012

Outfit of the day: Bella Thorne

Przedstawiam Wam stylizację inspirowaną strojem Belli Thorne. Przyznam, że nie było łatwo ze względu na brak ciuchów w Starplazie... Ale zainterweniowałam i stworzyłam taką oto stylizację.
Sukienka była zbyt mdła jak na tą, jaką ma Bella, więc ozdobiłam ją paskiem i naszyjnikiem. Potem pomyślałam, że w sumie z paska mogłam zrezygnować, ale już było za późno ;)
Jak Wam się podoba? Przypomina choć trochę strój Belli? :)


Za komentowanie poprzedniej stylizacji buty wylosowała... Nieudana! Gratuluję, możesz zgłosić się po nagrodę w ciągu 48h do mojej księgi gości :)

Z komentarzy (takich konkretnych) do tej stylizacji również wylosuję osobę, która wygra:


28 komentarzy:

  1. łał fajnie ta twoja stylizacji jest 100razy lepsza od stylizacji Belli
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie przypomina strój Beli Ona zna się na modzie i świetnie wygląda w tej sukience .Gratulacje dla osoby która wygrała tą cudowną sukienke :)
    Moge o coś spytać ? kto zaprojektował ta sukienke?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na zasoby ciuchów w starplazie, moim zdaniem baaaaaaaaaaaardzo podobne :)) I bardzo mi się podobają oba stroje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Identyko jak siostry ślicznie zrobiłas normalnie tak samo
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest świetna ! :)
    idealnie odwzorowuje strój Belli :)
    bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i bardzo zbliżona do ubioru Belli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. twoja stylizacja ma dużo lepszy makijaż. Jest suoer

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, bardzo podobna do realnej ale twoja lepsza ;)

    MichalinaSzafir

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przypomina strój belli :)
    Bardzo mi się podoba .

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobne nawet wloski pasują.Powiem szczerze,że twoja stylizacja jest w 100% lepsza.Bella ma chyba 14 lat a wyglada na 18 O.O

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie obyłoby się bez paska, ale poza tym jest świetna...Zwłasza te buty...<3

    Jessi122Love

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie dopasowałaś elementy stroju z reala . Najbardziej podobają mi się buty . Nawet z twarzy przypomina Bellę . Ogólnie stylizacja jest dobra i ładna .
    ___________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  13. Strój jest naprawę bardzo podobny do tego Belli Thorne. Najbardziej podoba mi się torebka i buty ;).
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  14. całkiem ładna :) nie dodawałabym jednak tego 'naszyjnika' :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez paska byłoby lepiej, ale jest podobieństwo do stroju Belli ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  16. Oddaje klimat pierwowzoru chociaż nie jest identyczna. Wybrałaś trudną stylizację, bo sukienka i torebka w realu są bardzo charakterystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. sama bym nie zrobiła lepszej stylizacji. Ciężko jest znależć podobną sukienkę ta też odbiega od realnego wyglądu ale jakoś pasuje i jest podobnie :) Bardzo ajny pomysł z tym naszyjnikiem ale pasek lepiej bylo sobie darować moim zdaniem. Pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to własnie on nie wiem czy to odbrze czy żle ogolnie podoba mi się, zadanie miałas trudne , moze nastepnym razem coś prostszego ;) ? czekamy :>

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczna stylizacja..jest idealn

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba, chociaż może rzeczywiście lepiej byłoby bez paska, bo trochę przytłacza sukienkę, ale ogólnie jest bardzo fajnie ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał.Twoja stylizacja jest lepsza od stylizacji Belli :)

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  21. z kąd wziełaś te buciki w stylizacii? są meega

    OdpowiedzUsuń
  22. Strój nawet dobrze odwzorowany. Hah :> Nawet fryzura dobrana :3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  23. Łaał ,,dokładnie taka sama'' no troche sie róźni ale nie widać różnicy . Jestem ciekawa ile się trzeba było napracować .
    ...OlKa

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze