piątek, 14 grudnia 2012

Darmowa świeczkowa korona

1. Usuń historię przeglądania.
2. Zmień proxy na 188.126.79.105  port 3128
3. Wyłącz i włącz przeglądarkę
4. Wejdź na www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=3690
5. Zaloguj się, wez udział w konkursie i gotowe.

Będziecie robić?


________________________________________________________________________________________
PŁATNA REKLAMA:
Serdecznie zapraszam na bloga www.dlanormalnienienormalnychblog.blogspot.com
Gdy będzie więcej niż 20 obserwatorów  zaczną się mega mega konkursy oraz konkurs na redaktorkę bloga. Zapraszam.

21 komentarzy:

  1. Fajne są te świeczki ale nie robię bo nie chcę zmieniać proxxy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zmieniam proxy dla tych świeczuszek...

    OdpowiedzUsuń
  3. jak jest proxy to nie robię, bo kiedyś sobie zepsułam neta :/ a poza tym nie szczególnie mi się podobają...

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys juz byly, wiec mam. Nie robilabym ..

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zrobię chyba ; (

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziwne, jak na koronę. Nie podoba mi się.Nie zrobię,bo nie luvię bawić się z rpxy. Za dużo z tym roboty :P

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie robię bo:
    -nie umiem zmieniać proxy
    -nie chcę narażać swego konta
    -świeczki są brzydkie :D

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście już to zrobiłam kilka dni temu i od razy wykorzystałam w świątecznej scence.

    OdpowiedzUsuń
  9. przydadza sie, ale nie wiem czy zrobie.

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwna ta korona :D A poza tym nie zmieniam proxy i podejrzewam że ta korona lezałaby tylko w schowku.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze