piątek, 14 grudnia 2012

TRENDY: Zima 2012/13

Dzisiaj przeczytacie o panującym trendzie zimą - "Baśniowa księżniczka". Zimowy krajobraz inspiruje projektantów do tworzenia. W słynnym domu mody w Londynie - Harrod's panuje wystawa 10 baśniowych projektów. Na wystawie możemy zauważyć białe, baśniowe suknie zaprojektowane przez Ralph & Russo oraz Donatelle. Ten trend może również dobrze spostrzec na pokazie francuskiego projektanta - Thierry Mugler. Kolekcja ta ma wielu zwolenników, mimo iż projektant powrócił po dość sporej przerwie. Cechy charakterystyczne? Oczywiście: koronki, brokat, srebrna biżuteria, szpiczaste szpilki, duże kolczyki, drobne paski i delikatny makijaż.


CO UWAŻACIE O TYM TRENDZIE?

30 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi sie te sukienki

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl a la baśniowa księżniczka jest śliczny. Na swój sposób magiczny. Bardzo ciekawy artykuł, nie wiedziałam o tym ;) Śliczne torebki i sukienki (te stardollowe)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł! Wybrałeś do niego świetne rzeczy, najbardziej spodobała mi się suknia "modelki" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny artykuł. Dobrze, że nie długi, bo by mi się nie chciało czytać :D
    Stylizacja bardzo ładna. Rzeczy tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna oprawa graficzna. Co do trendu nie mam wątpliwości. Czekam na kolejny artykuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mi nie pasują .
    Reszta jest ok ;)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam wystawę jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie rzeczy, taka mala dziewczynka odzywa sie we mnie jak tylko widzi takie rzeczy :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny artykuł!
    A sukienki mi się podobają, jeszcze ten wieniec!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam białe koronki i błyskotki, oczywiście z umiarem. Zwięźle, na temat i treściwie - bardzo mi się to podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja i ogólnie ubrania oprócz butów z czubem które ma na sobie doll, nie cierpie takich butów ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny trend ; )

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny trend ; )

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest prześliczna :) Prześliczna sukienka,aahhh ta koronka :* Torebka też jest prześliczna i te butyy <3 Naprawdę, wszystko wygląda tak ślicznie,rzeczywiście jak baśniowa księżniczka :) Artykuł ciekawy,aż zachęcił mnie do stworzenia takiej stylizacji :Baśniowej Księżniczki" :) Jestem ciekawa następnego artykułu,jesli wogóle będzie :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię takich rzeczy, nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za tego typu stylizacjami. Na SD to jest jeszcze do przełknięcia. W realu absolutnie nie. Na szczęście nie jest to jakiś wiodący trend nawet u wymienionych przez ciebie projektantów. W sumie w aktualnej kolekcji (Thierry Mugler Fall/Winter 2012/13) nie znalazłam niczego w stylu baśniowej księżniczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rzeczy :)


    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  18. No ślicznie, ślicznie! :)) Artykuł bardzo ciekawy, jak zwykle zresztą, a stylizacja przykłady takie mmm *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna stylizacja <33 Taka "baśniowa księżniczka" jak już napisałaś. Mmm...uwielbiam kolor biały w stylizacjach ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się, stylizacja ślubna według mnie, tylko balonu, lub wianka brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny artykuł ! :)

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne ubrania, podoba mi się ten trend

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny post, musiałaś się napracować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. niektóre rzeczy są naprawdę ładne :))

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze