sobota, 8 grudnia 2012

Stardollowy Detektyw cz.3 - Wyniki

Cześć... nieźle wam idzie :C następnym razem muszę wymyśleć coś trudniejszego :P Godzinę po ogłoszeniu konkursu mamy już zwycięzcę. Trzecim już stardollowym detektywem zostaje... Jarus55
Piotrek wygrał też pierwszą edycje. Bardzo dobrze znasz szafy użytkowników stardoll, ale proszę daj szansę innym. Po leginsy zgłoś się w mojej księdze gości.


1 stylizacja:
1.Denim Jacket, Pretty n' Love
2.Galaxy 500 Tee, It Girls
3.Hot Buys Braces Shorts, Pretty n' Love
4.Criss Necklace, Fallen Angel
5.HeadGirl Socks, St.Trinian's 2
6.EcoGirl Bots, St.Trinian's 2
2 stylizacja:
1.Guru Cape, Film Theory
2.Polka Dot Sheer Blouse, Gucci Holiday Tribute
3.Projekt AniGlem, StarDesign Fashion
4.Slim Brown Jeans, Pet a Porter
5.Thaned Thin Belt, Pretty n' Love
6.Laptop Case, Mr.
7.Tan Pleather Platforms, Pretty n' Love

30 komentarzy:

  1. Gratuluję ;D
    Kocham tą zabawę, ja też wiedziałam wszystkie nazwy, ale nie mogę brać udziału :C

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zdazylaam :D no nic ;c gratuluje! ;*

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję... chcecie mi powiedzieć, że szukam jakieś 2h, a wyniki teraz? Uważam, że zasad nie powinno się zmieniać z dnia na dzień...

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, i życzę powodzenia inny uczestnika zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję~! To wspaniała i w pewnym sensie trudna zabawa. Powodzenia! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, dziękuję bardzo.
    Ok, postaram się przez jakiś czas nie brać w tym udział :D
    Martunio, ja też kocham tą zabawę! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. gratki :) takie zadania mnie przerastaja

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję,ale ja przez ponad 3 godziny wczoraj szukałam tych ubrań,a tu nagle,że już są wyniki O.o

    OdpowiedzUsuń
  10. @thedreadfulllulaby: dlaczego nie miałbym podać wyników, skoro mamy już zwycięzce. Myślałem że konkurs jest bardzo trudny i trzy tygodnie to minimum na znalezienie wszystkich ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, to świetna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej przecież wyniki miały być 23 grudnia !!! A ja zmarnowałąm 2 godziny na szukanie rzeczy. Super

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Tomek

    Ostatnio o ile sie nie mylę była dogrywka. No mniejsza z tym. Nie chcę wyjść na jedyną użytkowniczkę, która wszystko krytykuje, ale widzę, że nie mi jednej to nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. @ Tomek

    Ostatnio o ile sie nie mylę była dogrywka. No mniejsza z tym. Nie chcę wyjść na jedyną użytkowniczkę, która wszystko krytykuje, ale widzę, że nie mi jednej to nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. w międzyczasie były jeszcze wyniki i kolejna edycja...
    http://ciekawszy-stardoll.blogspot.com/2012/12/detektyw-stardoll-cz3.html#links

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Ta zabawa nie jest dla mnie xD

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze